2010. február 10., szerda

Amit a szánkkal megvallunk..

Igen!

Amit szánkkal megvallunk,még ha lehetetlennek is tűnik sokszor,akkor is teljesül valami formában.
Tegnap én arról áradoztam,hogy mennyire szeretnék körbe-körbe menni Pápa városban.Ma jó kis vásárlás után,amit a helyi kultúrban csináltak,elindultunk Pápa irányába,még beszerezni a vitaminokat nekem,meg ajándékot venni a tesómnak a szülinapjára,és még azért is,hogy párom mamájától elkérjük a gyújtóst.
A városban mivel nem volt közel parkoló a gyógyszertár mellett,így többszöri körözgetés után,úgy döntöttünk,kicsit távolabb állunk meg.
Itt jegyzem meg,hogy a gyógyszertár mellett két mozgássérülteknek kialakított parkoló van,persze egy sem volt üres.Nem láttam mozgássérült igazolványt egyik gépjárművön sem.
Én még úgy vagyok,hogy szeretek sétálni,de azok a sorstársak akik jobban sérültek,őket ilyenkor teljesen megértem ha dühösek lesznek.Mikor értik meg az emberek végre,hogy nem véletlen van az a hely számunkra fent tartva?!Lehet majd csak akkor veszi észre magát,már ha akkor leesik neki,amikor majd ő kerül hasonló helyzetbe.
Egy kis olvasni való a gyenge elméjű autósoknak:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300218.KOR
Lényeg az,hogy sikerült elég rendesen körözgetni Pápán,és az engem lenyűgözött.
Bevásároltunk,de az ajándék sajnos kimaradt,de sebaj,majd pótoljuk mikor megyünk a hétvégén a testvéremékhez Pest-megyébe :)
Hazaértünk,gyorsan csináltam a fózelékhez egy kis panírozott húst,sajttal.
Párom elment dolgozóba,és úgy döntöttem kicsit meglepem mikor haza ér,mert a reggel vásárolt viaszos vászon terítőket felraktam a konyhába az asztalra,meg a másikat a spejzba a mikro alá:)
Nekem nagyon tetszik mind a kettő,remélem páromnak is tetszeni fog:)
Gondoltam egyet,és úgy határoztam, hogy leszedem a szárítóról a leszáradt ruhákat,és kivasalok,hogy ne halogassam,mert abból sosem sül ki semmi jó.Elfáradtam,és éhes lettem a nagy munkába,így neki álltam enni:D Most meg közben kedves naplóm hozzád írok.
Hát így alakult a mai napom,nagyjából ennyit tudok mondani a mai nappal kapcsolatosan:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése