2010. február 9., kedd

hmmm...

Kedves naplóm,igaz pár napja nem írtam,de megpróbálom bepótolni,amit elmulasztottam.Ott fejeztem az előző bejegyzést,hogy szombaton sütögettem ezerrel,hogy vasárnap ne menjek már üres kézzel a párom anyujáékhoz,mert engem köszöntöttek egyébként is.
Szóval vasárnap reggel összekaptuk magunkat,megebédeltünk,és izgatottan vártam,hogy elinduljunk.Nem tudom egyébként,de mikor úgy van hogy megyünk be Pápára,mindig hevesebben ver a szívem,és nagyon jó kedvem lesz.Valahogy nagyon vonz engem Pápának a csodálatos elrendezése,és az a sok kis szűk utcácska.Varázslatos látványt nyújt,és sokszor érzem,úgy mennék még egy kicsit körbe a városon.Tehát bementünk.Először a mamikájához mentünk,akit nagyon nagyon szeretek,mert annyira jó lelkű néni,és mindent észrevesz,és megpróbál segíteni mindenben,mint ahogy meglátta a kezem,hogy kicsit megégettem,és egyből hozott nekem egy kis körömvirág krémet.Nagyon jól esett a figyelmessége.Relatíve nem sokat időztünk ott,legalábbis,nem annyit amennyit szoktunk.Nagyon jól esett hogy a Kati maminak is,meg a párom nagybátyjának is nagyon ízlett a sütemény amit készítettem.
Szabi szülei már vártak,mikor odaértünk,mindenki az ajtóban állt.Elbeszélgettem a családdal.Itt kell megjegyezzem,hogy nagyon aranyosak velem,és mindig tudják,hogy mi a jó nekem,és ez lenyűgöz.Rengeteg dolgot kaptam itt is,és nagyon jól éreztem magam.
Sajna sietnünk kellett,mert a kedvesem este adásolt.
Haza értünk,akkor gyorsan kellett kaját adni az állatoknak,meg kipakolni.Ki is fáradtam de rendesen.Én azt vallom,és arra tanítottak,hogy amíg mozogni tudok,addig kell is hogy mozogjak,mert ezzel csak magamnak segítek minden szempontból,és nem szorulok mások segítségére.El telt a vasárnap is szépen,majd jött a tényleges születésnapom.
Fura volt elhinni,hogy egy évvel megint öregebb lettem,de azt viszont nem érzem,mint amit szoktak mondani,hogy 30 után nagyon röpül az idő.Egyébként ha repülne,akkor már rég tavasz lenne végre :D Elsőnek a párom köszöntött éjfél magasságában :)
Úgy döntöttünk,hogy bemegyünk Pápára feladni a csekkeket,meg venni nekem vitamin gyógyszert.Hát ne tudd meg kedves naplóm,hogy fél óra sorbaállás a Ra----en bankban,és a párom úgy érezte nincs ideje sem,és türelme sem ehhez,mert délutánra ment dolizni.
Sikerült azon a napon a fele dolgot teljesíteni ami be volt tervezve,persze nem a mi hibánk miatt.
Hazaértünk,ettünk gyorsan fincsi levest,és pogácsát is.
Tegnap úgy döntöttem,teszek rá hogy szülinap,a rendcsinálás nem várhat,így gyorsan kimostam,meg kitakarítottam a szőnyeget.Közben egy nagyon kedves barátnőmmel beszélgettem a neten keresztül,így estig elnyúlt a mosásom.
Rengeteg gratulációt kaptam szülinapomra,és úgy érzem még most is,hogy tudom ez után sokáig,nagyon sokáig,hogy valakinek/valakiknek fontos vagyok.
Eljött az este,és sajna elment a netem,így nem tudtam a rádiót hallgatni,de a barátnőm felhívott,és telefonon keresztül hallottam,ahogy a rádióban bemondja a műsorvezető a köszöntésemet.Ez igazán jól esett nekem :)
Este mikor hazaért párom beszélgettünk elég sokat,és hajnalban aludtunk el.
A mai nappal úgy döntöttem,hogy gyorsan megcsinálom a főzeléket,és utána koncentrálhatok a melóra ami rám vár.Elment párom délben dolgozni,és én úgy határoztam,hogy nekiállok a spejzban kicsit összepakolok,mert minden valahogy szanaszét volt,úgy éreztem.Azt hittem,hogy az egész délután elmegy a spejzzal,de hamar megcsináltam,így a függönyt is fel tudtam rakni a nappaliba,amit vasárnap kaptam.Csodálatos érzés volt,mert hangulatossá tette a nappalinkat.
Még tettem vettem kicsit a mai nap folyamán,mert éreztem így a helyes,és kedvem is volt hozzá.Ezt a lakást én csodálatossá szeretném varázsolni,mert látok benne fantáziát,és rengeteg ötlettel tudnám korszerűsíteni,és gazdaságossá tenni a fűtést.
Nagyon szép helyen van ez a "kis" ház,így a tavasszal tele szeretném rakni a környékét mindenféle virággal.
Mindig arra vágytam,hogy az utca felőli párkányon tele legyen muskátlival.
A másik az,hogy olyan a kialakítása a terasznak,hogy fel lehet akasztgatni makramékat,meg virágtartókat,így rengeteg üötletem támadt,hogy azt is megcsinálom majd.Az első kertbe tele lesz majd tulipánnal,a terasz felől meg sziklakertet tervezek,mindenféle kicsike virágocskával.Szóval van tervem bőven,csak ehhez pénz is kell,de úgy vagyok vele,hogy mivel leszoktam a dohányzásról,így azt a pénzt ilyesmire fordítom.
Sok álom fog még valóra válni,én ezt érzem,és tudom,csak kitartás kérdése az egész,és eléggé küzdeni kell érte,de hiszem hogy meg fogja ezt a természet hálálni nekem,és tudom,hogy jó érzés lesz majd kimennem a szabadba :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése