2010. február 2., kedd

kezdetek..

Ki is vagyok én?Ez egy jó kérdés megmondom őszintén,néha magam sem tudom ki is vagyok én:)Kedves naplóm leírom neked ki vagyok én,már amennyire tudom.Én egy 31 éves mozgássérült nő vagyok,bár egyáltalán nem érzem magam annak.Igyekszem minden nap bizonyítani a világnak,hogy hiába vagyok sérült,akkor is képes vagyok mindenre,még egyszer hangsúlyozom hogy MINDENRE :D Nem régen kerültem el otthonról,egy elég zűrös múlt után,de ezt el is akarom felejteni,mert volt benne nagyon sok rossz emlékem.Mondjuk volt jó is...de mondom!Inkább hagyjuk:D Belecsapok a lecsóba mán:DSzóval most párommal élek,és nagyon megvagyunk kedves naplóm.Igaz,párom nem sokat van itthon,mert dolgozik.Nem is ez a lényeg!Szóval van egy kicsinyke kocsi,amit együtt építgetek párommal:P Ezt az édes kis kocsit,ami egy Fiat 126p,Beának hívják:)Nevét a rendszámából kapta.Szeretjük nagyon a kislányt,bár nagyon sok mindenen átment a lelkem:(Borult már fejtetőre(aminek következményeként ki kellett cserélni a tetejét)és most legutóbb meg egy őzet ütött el vele a párom,és ez által mindenhol horpadás,és zúzódások találhatók a kislányon.Most fejünkbe vettük párommal,hogy újjá varázsoljuk Beát.Vettünk egy "donor" autót,amiből pótoljuk a beteges kasztni elemeket.Egyébként az elmúlt hónapban sajnos a váltónak a kulisszája kissé szétment,így bontóba kutakodva találtunk egy jó állapotban lévő kulisszát.Párom minden évben vitte Beát a polskisok klubjába,ahol remek társaság van.Egyébként Beának köszönhetem részben a páromat.egy,vagy két hete Beuska nem akart beindulni,és nekem kellett a sofőri székbe beülnöm,és megjegyzem kár volt...:(Neki mentem kb 20-al a kapunak,és így még a nemrég megvásárolt ködlámpa is széttört.Azóta rettegek,mikor párom kér,hogy üljek be ismét:(Most csak az a nagy vágyálmom,hogy a nyári polskis találkozóra Bea ismét tündököljön régi fényében,és olyan szép kanári sárgán...semmi egyebet nem szeretnék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése