2010. február 3., szerda

kedvetlenül

kedvetlenül





A ma reggelem egész érdekesen kezdődött nekem.Elég hamar kimásztam párom mellől az ágyból,aki elötte éjszakásból feküdt le.Az a jó,hogy reggelente kapok reggelit tőle az ágyba :) Szóval mikor felkeltem,kimentem és nagy megdöbbenésemre hideg volt nagyon odakint,pedig azt hittem,hogy átaludtam végre a telet.Sokat tanakodtam,mit tennék akkor,ha itt lenne a robogóm...Hát arra jutottam,hogy most amikor nincs annyi hó az utakon,jó vastagon felöltöznék,és bemennék a közeli városba,mert az a város engem kegyetlen lenyűgözött.De sajna nem valósulhat meg tavaszig,mert akkor megyünk az öreglányért(robogómért)

A képen "öreglány "van:)





Ez a tény egyből le is hangolta a kedvemet,úgy éreztem sem erőm,sem idegrendszerem most semmihez nincs.Teljes káosz volt a fejemben,hogy mit is kéne csinálnom.Végül sok tanakodás,és téblábolás után rájöttem,hogy a mai nap a "szépségápolásra" szentelem.Közben egész jól elénekelgettem magamnak. Lábaimat,kezeimet is rendbe raktam,és a körmömet kifestettem egy, a gondolataimban megfogant minta szerint.Most vörös a körmöm színe,egy ezüst csíkkal kereszbe valahogy.Szóval ezt is megcsináltam "gyorsan".Olyan negyed négy magasságában bekapcsoltam a tévét,és egy nagyon szép filmecskét néztem. Tanulságos kis film volt,nagyon megfogott.Az emberi méltóságról,és emberi szeretetről szólt.Páromat négy óra körül felkeltettem,és vele néztem meg a végét a filmnek már bent a szobában.El is ment hamar az a kis idő,amit párommal tudtam tölteni. :(
Mennie kellett dolgozni.
Én meg megint itthon maradtam a gondolataimmal,és az érzéseimmel.Egyszerűen nem tudom megmagyarázni,de valahogy olyan érzésem van,hogy minden bosszant engem.Erős nikotin hiányt is éreztem a tegnapi nap folyamán,pedig már 3 hónapja leszoktam róla.Most is olyan semmilyen kedvemben vagyok,nem tudom mit tennék szívesen,mit hallgatnék szívesen.
Ezek szerint ez egy ilyen nap lett.Sebaj,azért remélem a holnapi napom jobban alakul mostmár,és nem leszek ennyire zizi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése