2010. április 15., csütörtök

doktorbácsi...

Háromnegyed nyolckor keltünk ma fel,mert menni kellett a dokihoz.Még Szabi számolgatott kicsikét,én meg addig,hogy ne legyek tétlen,kipingáltam magam.Persze a barátomat is megittam.Beültünk Beába,és Balázskához siettünk a tojásokért,amit Szabi anyujának vittünk be.Még a fiúk beszélgettek,addig én be akartam kapcsolni a zenét,és nem értettem hogy miért nem működik a rádió.Mikor Szabi beszállt Beába szóltam neki.Végül a vasútállomáson nézte meg,és egy jó pár biztosíték csere után jó lett.Nyugodtan mentünk be.a Dokinál még mondta Szabi megnézi mi van a biztosítékokkal,miért veri le.Kihuzigálta a hátsó ablak fűtését,amit nem régen üzemelt be.Hamar végeztem,de mikor kimentem a rendelőből,egy nagy kocsival a mozgássérült parkoló mögé állt egy manus.Tudtuk,hogy utánam ment be a rendelőbe,és hamar fog valószínűleg végezni,így meg kellett várnunk,hogy ki tudjunk állni tőle.Szabi mérges volt,és elég rendesen megmagyarázta a pasinak mikor kijött,hogy talán ezt nem így kéne csinálni.Miután Puttának felvitte Szabi a tojásokat,azután be akarta kapcsolni a zenét,de nem sikerült neki.Ismét biztosíték csere következett,de már nem sok maradt belőle,mert a vasútállomáson vagy 5-öt elhasznált.Mérges is lett nagyon,és mondta,hogy innen csak haza mehetünk,mert elszállt a fél áramkör.Így nem volt sem index,sem lámpa.Nagyon gyorsan ment,mert meg akarta még nézni a problémát,mert idegesítette.Őszintén szólva,már engem is felidegesített Szabi viselkedése,és szívem szerint jól leordítottam volna a haját,de tudtam azzal csak rosszabb lehet.Mikor haza értünk,ő szerelgetett én meg bejöttem a krumplit megcsinálni,mert tegnap este csak hajába kifőztem,meg felaprítottam kicsire.Mikor kész lettem,még vártam Szabira,hogy jöjjön enni.Közölte,hogy nem eszik,mert rég el kellett volna induljon a buszhoz.Mondtam neki,menjen Beával.Beleegyezett gyorsan,de kiment vissza szerelni,mert Bea darabokban volt belülről a vezetékeknél.Nem evett végül Szabi semmit,csak futva beszállt Beába,és elindult dolgozni.Én elfáradtam,úgy éreztem,mert mostanában kicsit többet dolgoztam azt hiszem,a kelleténél,és valószínűsítem,hogy emiatt van ínhüvely gyulladásom a jobb kezembe.Le is feküdtem aludni.Csupán Szabi 3x hívott fel,hogy milyen megoldások születtek Bea ügyében.Mindig variál,mindig kombinál valamit.Ráadásul,megint mondogatja,hogy Bea felkerül a használt autók eladási listájára.Ebből mindig olyan elegem szokott lenni,mikor ezt mondja.Utána bezzeg mikor már Bea kész,akkor nem mondja.Inkább büszkélkedik Beára,ha megdicsérik,és azt hiszem többször megvédte Bea az ő életét.Szerintem ez nem korrekt dolog az ő részéről,mert sosem mondja komolyan.Szereti Beát,és Bea is szereti őt,ezt tudom,és érzem.Még negyed hét körül hívott Szabi,hogy reggel bontóba megyünk vezeték kötegért.Most már kicsit nyugodtabb hangon,úgy éreztem.




Szeretlek Bea!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése