2010. április 17., szombat

ínhüvely gyulladás...

Hát most két napot foglalok össze.Tegnap bent voltunk Pápán,mert el kellett intézni a biztosításom a motorra.Gyorsan ment nagyon,de nekünk nem sok időnk volt,mert Szabinak bontóba kellett menni,mert Beuska hisztis lett,és mivel a kábelkötegre gyanakodott,így azt a bontóba ment szerezni.Olyan tíz óra körül értünk haza Pápáról,gyorsan megkajált Szabi,és már ment is.Mivel én nem éreztem magam jól,így lepihentem kicsikét,amiből estig tartó pihi lett,mert nem elég az ínhüvely gyulladás,de valami nátha szerűséget is kaptam,pedig nem is kértem.Szabuska az éjjel hozott nekem gyógysütikét,amiből 3 el is fogyott egyből.

A mai nap reggel úgy indult,hogy éreztem a kezemmel semmit nem tudok működni.Így Szabihoz kimentem,és Beába beültem.Kávét és a maradék sütikét eszegettem meg a kislányba.Nagyjából délbe kész lett Szabi,és bejöttünk enni.Kaja után ő neki állt a polcokat felrakni a szobába,én pihentem a kezemmel.Most meg egy kézzel pötyögök,de nagyon roooooooossz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése