2010. április 18., vasárnap

A mai nap nyűszítve indult.Fenének sem volt kedve felkelni.Kínlódtam a tegnap esti lázam miatt.Minden bajom volt,de tudtam,hogy Szabi nem fog tudni kaját csinálni.Sok küszködés árán kimásztam a konyhába.Neki álltam felrakni a kaját.Kicsit hosszan ment,mert egy kézzel nehezebb volt,bár Szabus segített sokszor.Egyszerű kaja készült,mert zöldbab főzeléket csináltam.Mire kész lettem,jöttek Adriánék a kiskutyáért.Jót beszélgettünk velük.Kicsit rosszul esett nekem ma,hogy nem tudtam semmit csinálni.Szabus kaja után kiporszívózott a szobában.Rendet rakott a kisszobában is,és fel is takarította az előszobát is.Én meg mint egy hadirokkant,kínlódtam.Délután Szabi laptopot telepített,ami enyhén megbotránkoztatta.Este még vacsira csináltam bundi kenyeret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése