2010. április 13., kedd

rohanás...

Sajna ma sikerült reggel folyamán kicsit elaludnunk.Gyorsan felöltöztünk Szabussal,míg ő megnézte hogy hova is kell küldeni az üdülési csekket,addig én megittam a barátomat.Tegnap este még vacsihoz ettem cseresznye befőttet,és ezt elfelejtettem ,és késő este meg ittam egy liter tejet.Hát szegény gyomrom tegnap este nagyon beteg volt,és ezt reggel is érzékeltem még.Kissé fájt a gyomrom,de nem volt annyira vészes,mint az enyhe lefolyású fejfájásom.Kora reggel még ráadásul arra keltem fel,hogy a jobb kezem nagyon zsibbad,emiatt fáj.De ennek ellenére bevágtuk magunkat Beába,és gooo be Pápa tecsó.Vaszaron megálltunk a boltnál,megvenni a zsömiket,meg kaptam Szabustól Öcsi csokit,és még megállt a postán is,feladni az üdülési csekkeket,hogy minnél előbb oda érjen Kehidára,ahova nyaralni megyünk.Pápán bement Szabi 3 villamossági boltba,mert Beához vadászott cuccokat,hogy nagyobb lehessen Beus szemének a csillogása ,majd be mentünk vásárolni.Igaz,hogy elég sok pénzt otthagytunk,de elég tisztességesen bevásároltunk.Vettünk csirke húst is,meg oldalas húst is.Kicsit húztam a kényes bőrömre a számat,mert a "gagyi" borotvát nem bírja,de ami meg minőségi,az meg nagyon drága volt.De sajnos muszáj volt megvenni,egészségügyi okok miatt is.
Haza fele még Szabi beugrott a benzinkútra,ahol rábeszélték egy csokira,ami kegyetlen finom volt,mert azt nekem adta,és Beusnak ablaktörlő lapátért,meg sor kapocsért.Mivel vészesen szorított az idő,így megbeszéltük,hogy míg én melegítem az ebédet,addig Szabi kipakol Beából.Hát nagyon necces volt,mert éppen csak belapátolni tudta az ételt,és már rohanhatott is a munkába.Én a tegnap estére való tekintettel,úgy döntöttem hogy pihenek,mert az éjszaka folyamán,a bal lábam az időváltozástól kegyetlenül fájt.De hogyha már pihenek,akkor rendbe akartam rakni a kezemet is,meg a lábaimat is,mert kegyetlenül rondán nézett ki.A kezeim úgy néztek ki,mint aki egész nap gazol,vagy kint a földeken szedi a krumplit.
Neki is álltam egy filmet beraktam a videóba,és jól kiáztattam a lábam.Mikor végeztem a filmmel,akkor még kedvem volt nézni egy másikat,mert a kezeimmel nem végeztem.Hát két nagyon ari filmet láttam.Mire megnéztem a filmeket,pont kész is lettem.Szép lett a lábam is,meg a kezem is.A körmömet befestettem egyszerűre,de szépre.Azon gondolkodom most,hogy jó lenne egy picikét lepihenni,mert álmika vagyok.De szerintem nem fogok,mert akkor elalszom,és késő lesz,mire felkelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése