2010. április 12., hétfő

lustaságból aktivitás

Esős reggelre ébredtünk ma fel.Éreztem is nagyon,pedig ki sem néztem akkor még az ablakon.Fáradtnak éreztem magam,és mellette viszont nagyon nyugottnak,amilyenre eddig mostanában nem volt példa.Tegnap este Szabival megbeszélgettük,hogy ma aktívan pihenünk,legalábbis ami a reggelt illeti.Jött a postás is,hozta a nyuszifül nevű virágot amit testvérem küldött.Millió puszi neki érte.Végül 10 órakor keltem fel.Kint a konyhába még a barátom is kötekedett velem,ahogy át akartam szórni a tartóba,ráadásul mikor megmelegítettem a kávémat,az kifutott a mikróba.Nagyon szaggatottan indult a délelött.Tegnap Szabival beszélgettük,hogy miért hagyta abba a rádiózást,mi volt a fő oka rá,de én úgy érzem még mindig nem heverte ki azt,hogy amit szeret csinálni,azt abbahagyja.Én nagyon érzem azt,hogy szeretné folytatni,de ezt ma sikerült is megerősítenie azzal,hogy a fejhallgatóját próbálta megcsinálni a délelőtt folyamán.Sajnos nem ment,mert zúg az egész.Ebéd után Szabi készült melóba,én meg neki álltam a holnapi kaját megcsinálni,mert reggel a tecsóba megyünk,meg ide-oda Pápára intézkedni.A holnapi ebéd Bolognai lesz,amit Szabi azért talált ki,mert a hét végén a tecsóból tudott hozni darált húst,és ezért gondolkodott ebben az ételben.Mikor kész lettem a kaja megfőzésével,akkor neki álltam felmosni.De közben észre vettem a csapot kint az étkezőbe,ami már rég idegesített,hogy rozsdafoltos megint.Így azt lesikáltam,most egy másik módszerrel,hátha ettől kevésbé jön elő ismét.A spejzban is felmostam,és az üres PET palackokat összeraktam egy zsákba,mert holnap ha megyünk tecsóba,akkor bevisszük,és darabjáért 5 ft jár azt hiszem.De a lényeg az,hogy nem tornyosul fel a spejzban.Felmostam a konyhát és az étkezőt,majd a fürdőbe kimostam kézzel az összes rongyot amit portörlésre meg egyéb dologra használunk.Kimostam még két konyharuhát is.Elmostam a Topi macska alomlapátját is,és a hajpakolás kis dobozát is,mert tegnap kiürült.Abba akarom belerakni a fürdősót,amit a tesómtól kaptam még.Biztos jól fog kinézni,mert ez a műanyag dobozka is elég mutatós darab.Mivel kicsit elfáradtam,így a nappalit még felmostam,miután megpihentem kicsit a nappaliban letörölgettem a potrt,rendezgettem kicsit a bútorokat,aztán kész is lettem mára.Este jól beittam tejjel,meg vízzel,majdnem összehánytam magam:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése