2010. május 21., péntek

Azt hiszem mostanában ezek a korán kelések egyre jobban nem akarnak összejönni nekem.Mikor másztam ki az ágyból,és mentem volna az ajtó fele,akkorát estem,hogy a fejem majdnem a bolhabusznak az alomjában kötött ki.Megjegyzem halkan,hogy kora hajnalban ez be rottyantott az alomba,és iszonyatos büdös volt.Kikecmeregtem a konyhába a kávéért de valahogy nem akarta magát hagyni,hogy megigyam,mert mindíg valamit meg akartam csinálni.Nagy nehezen fél nyolckor sikerült beszlupálnom azt is.Háromnegyed nyolckor jött Szabi,és puszi után,elindultunk Pápára a doktornénihez.Szabi bekísért fel az emeletre,és utána elment receptet kiváltani,üdítőt venni meg ilyenek.Én nem sokat vártam,és mondták be szabad mennem a dokinénihez.Egy kedves fiatal nő volt.Igaz az is ,hogy kiszúrtam agyonra volt festve a szemöldöke.Nézegette a papírjaimat,és kérdezgetett az alapbetegségemmel kapcsolatosan.Mondta hogy vetkőzzek le teljesen fehérneműig.Fel kellett másznom egy ágyra,ami kicsit okozott problémát de megoldottam.Ott elkezdett tekergetni,kloffolni a térdemet a reflexek végett.Majdnem ordítottam a derekam miatt,ami reggel az elesésem oka is volt.Azt mondta a nő,hogy lazítsak,de feszes volt mind két lábam,nem tudtam lelazítani,és ezt meg is mondtam neki.Felírt nekem vízitornát,gyógytornát,masszázst,és fizioterápiát is.Szóval kaptam egy rahedli papírt.Mikor kijöttem az orvostól,be kellett volna jelentkezzek gyógytornára de Szabi nélkül nem mertem,így hívtam őt telefonon,hogy siessen.Vártunk kicsit,mert épp egy csoport foglalkozás volt.Addig Szabi kicsit durrogott,hogy mért nem tudtam egyedül bejelentkezni,legfeljebb telefon...
Végül megbeszéltük a jövő hétre a dolgot a gyógytornásszal.
Lent a recepción lehetett bejelentkezni a többi terápiára,és csodák csodája megint június 14 az első időpont,amikor mehetek.Rossz lesz nagyon,mert Szabi akkor is éjjeles,és nagyon tud olyankor morogni,mint ahogy ma is tudott,de érthető mert fáradt volt.Még azért bementünk a vaszari kirakodóvásárba,és azért felvásároltuk a fél készletüket.Vettünk lavórtól kezdve,a reszelőn át, mindent.De most érzem azt,hogy ez mind kellett és hasznos is.Még ajándékba egy porolót kaptunk,mert Szabi hülyült kicsit,és beszólt a csávónak,hogy kedvezmény van e. Mikor haza értünk Szabi evett,és lefeküdt alukálni.Én ma úgy döntöttem ha nem esik,kimegyek a kertbe kicsikét kapálni.Elmosogattam és ettem,mivel akkor már fél egy volt délutánban.Kicsikét felmostam a konyhában,és az üres műanyag üvegeket össze lapítottam mert szana-széjjel volt a spejzban.Miután megcsináltam a dolgaimat,kimentem,mert szerencsére nem esett,igaz,akkor már dörgött kicsikét.Én gyorsan kikapáltam a hátsó veteményesből a gazat.Mikor szinte kész lettem,elkezdett szakadni az eső.Én bejöttem,és mivel fiatal volt az idő,úgy gondoltam megcsinálgatom filmnézés közben a kezemet,és a körmömet.Szép lett nagyon,és egész érdekes filmet néztem.Szabus jóval 5 után jött ki,és mondta nem tud visszaaludni,pedig 6 volt megbeszélve a délelőtt miatt.Így fél hatkor néztük Joshi barátunkat.Majd kimentem a bolhabuszt kitakarítani,és kiöntöttem a vizet a vödörből,és a toalettet kitakarítottam.Szokott módon,megnéztük a táskásat,közben beszélgettünk,és elmondtam Szabinak,hogy nagyon erős nikotinhiány jött rám,de lehet ez az idő végett fordult elő,meg az miatt,hogy nem tudok kimozdulni megint a lakásból.Kicsit megiont kezdek magányos lenni,ezt is elmondtam neki,és mondta hogy a hét végén igyekszik velem lenni többet.Hát ez volt ma...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése