2010. május 20., csütörtök

csak egy kis figyelmesség ...

Minden nap meg kell a mozgássérült embereknek küzdeni a saját állapotukkal,hogy egy olyan életet tudjanak biztosítani maguknak,amiben boldogabbak lehetnek.Sajnos sok mozgássérült ember ezeket a körülményeket nehezen,vagy egyáltalán nem képesek maguk számára biztosítani,így szükség van olykor-olykor egy másik fél segítségére.
Mivel magam is sérült vagyok,így tudom hogy néha még nekem is szükségem van arra hogy figyelem,és esetleg segítséget is igénybe vegyek.Az én állapotom pedig annyira talán nem vészes,bár sokat nem szeretek menni mert nagyon elfáradok.Sokszor fordult velem elő az is,hogy hosszabb ülés után,nem bírtam felállni a székről,ülésről,de az is előfordult velem,hogy erőltettem a dolgot,és szimplán hasra estem.
Ezért is gondoltam arra hogy írok egy ilyen figyelem felkeltő blogot,hátha észre vesznek minket sérülteket az emberek.
Délután mivel én bejöttem gépezni,Szabi valószínűleg miattam nem tudott aludni,és így három körül kelt fel sajnos.A szokott módon megnéztük Joshit,addíg még csinált egy két szignált,majd a táskázás után elment dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése