2010. május 25., kedd

Hát hogy is kezdjem...a tegnap elég későn keltem ki az ágyból.Fájt a pockom is,meg fáradtnak éreztem magam nagyon.Azért viszonylag hamar sikerült a kajához sütnöm krumplit.Megebédeltünk Szabussal,és eldöntöttük,hogy nem akarunk a szép pünkösdi napon semmit csinálni.Fél három körül elmentünk Szabus mamájáékhoz is,és anyujáékhoz.Jót beszélgettünk velük.Este felé értünk haza.Nagyon fájt a hasam,már majdnem Szabi segített fürdenem is.Nagyon rossz volt.
A mai reggel még a tegnapi hasfájással kínlódtam.Nem mertem enni sem,mert annyira volt csak rossz a gyomromnak.Reggel jött Szabi apukája,megcsinálni hátul a kerítést.Én addig,mivel főzni nem kellett,így le takarítgattam a szekrényeket,és rendet raktam mindenhol.Szabi evett,majd elment dolgozni,és én úgy döntöttem mindent megcsinálok ma amit az elmúlt napokban elmulasztottam kissé.Takarítottam a fürdőbe,mostam is persze,meg a nappaliban is port töröltem.Kimostam a szőnyeget a nappaliban,és mivel bolhabusz lepisilte a fotelnek a párnáját.Mire végeztem mindennel,addigra beborult,így be kellett megint ügyeskednem a szárítót.Sajnos a párna kint maradt az udvaron,és valószínűleg jól el is ázott,de behozni nem tudtam,mert kegyetlenül nehéz.Nehezen,de a vihar elment.Most meg Szabival nem tudtam beszélni,mert elment a net egy kicsit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése