2010. május 26., szerda

torna...

Hát ma nagyon nem volt kedvem felkelni,mert borongós rossz idő nézett ki mára is.Tegnap egy nagyon nagy vihar volt,még meg is ijedtem az este,hogy egyedül vagyok,aztán elviszi a vihar a tetőt.De még jobban sajnáltam a muskátlikat az ablakban,de kimenni nem mertem már.Szóval reggel megint beborult,így féltem is kissé hogy a háromnegyedes gatya kevés lesz,de szerencsére a rossz idő ellenére,elég meleg volt.Szabus anyuja adott nekem 3 háromnegyedes,feszülős gatyát,és ennek nagyon örülök.Tornára tudok benne járni,de olyan kényelmes hogy itthon is bátran használom,még lehet ha megyünk valahova akkor is használni fogom.Megcsináltam egy adag főtt lecsókolbászt,hogy Szabus tudjon enni.Aztán mikor megette,szinte azonnal mentünk mert még a biztosítással kapcsolatosan kellet ügyet intézni.Beültünk Beába,és elindultunk Pápára.Én nagyon bajban voltam,mert fájdalmat éreztem a hasamban.Kedvem sem volt ez miatt,meg az idő miatt sem.Majdnem mielőtt bementünk volna tornára,már majdnem összetéptem a tornalapomat,annyira zavart a hasam.De végül is bementem,és szerencsére nem kínozott meg a gyógytornász sem.Elég kellemes kis torna volt,egy fiatal tornásznővel.Fél délbe szálltunk be a kocsiba,és így Szabi nem aggódott,hogy nem tud elmenni a busszal.Félő volt,hogy Beával kell menjen,ami nem lett volna most igazából jó,mert folyamatosan Pápára kell mennünk tornára,masszázsra,fizioterápiára,és vízi tornára is.
Mikor beszálltam Beába,Szabitól kaptam sajtos pogit,meg túró rudit,és mondta hogy ezt azért kapom,mert fájó hassal is végig csináltam a tornát.Haza értünk,Szabi evett egy pár falatot,majd elment dolgozni.Én neki álltam a kajának,mivel Szabi anyujától kapott paradicsomos gombócot ette meg,én viszont a mai nappal csak a sajtos pogit,meg a rudit ettem meg.Ma egy zöldséges levest csináltam,meg Szabus említette a gránátos kockát,vagyis a krumplis tésztát.Mikor elkezdtem,akkor még nem,de mikor már a kaja főzés felénél tartottam,akkor egy iszonyatos fáradtság jött rám.Az étkezőben az edényért kínlódva mentem oda.Húztam a lábamat,majdnem összeestem az álmosságtól.Valami iszonyatos érzés volt,de utolsó erőmet összeszedve(de szó szerint),megcsináltam a kaját,meg elmosogattam.Terveztem,hogy lepihenek ha kész vagyok,de egyszer csak csörgött Szabi,hogy Balázs jön a GPS-ért.Na mondom ennek is annyi.Fél négy tájékán jött Balu a munkából a GPS-ért.Mondom akkor is lepihenek,lesz ami lesz alapon.Kicsivel fél hat előtt keltem fel,és állatok ellátása után ide ültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése