2010. május 10., hétfő

kert...

A reggelem elég hamar elkezdődött ma.Még mielőtt csöröghetett volna a telefonom,már az előtt felkeltem.Vagyis olyan 8 óra körül keltem fel.A barátomat gyorsan megittam,és megettem az állatokat.Ma úgy döntöttem bent rakok rendet.De előtte megkívántam a levest,így csináltam lebbencset.Elég sokáig csinálgattam a kaját.Utána felraktam a kutya kaját is főni,és kitakarítottam a vécét,meg a fürdőbe is átrendeztem mindent,majd jó alaposan fel is mostam mindent,még a kis szobát is.Jól el is fáradtam ebben.Kimentem az udvarra gazolni a hátsó kertet.Igazából elegem van abból a hátsó kertből.Állandóan a kutya kiássa,meg a másik az,hogy gazolni sem egyszerű,mert olyan kemény a föld mint a beton.Csoda hogy nem nőtt ki a vetemény?Szerintem nem!De nagy nehezen sikerült kigazolnom,és megint sikerült felsértenem a térdemet.Elegem van belőle de nagyon!Mikor végeztem,akkor egy órát tiszta fáradtan ültem kint,annyira hogy majdnem elaludtam.Szabi negyed ötkor haza jött,és a kaja után neki állt fükaszával füvet nyírni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése