2010. május 12., szerda

szaladj!!

Tegnap jött reggel Putta,de én már jóval korábban felkeltem,hogy ha lehet,akkor tudjak neki segíteni a kert rendezésben.Mire ideért,kitakarítottam a bolhabuszt,megetettem az állatokat,elmosogattam,és még a kaját is felraktam főni.Boldog voltam,hogy ennyire gyors voltam.De reggel valamiért úgy keltem,hogy muszáj leszek betartani a minimális napi adag 2 liter folyadékot,ha nem akarok rosszul kelni.Így minden fél órában vagy másfél deci limonádét ittam meg,amitől elég rendesen mentem a mellék helyiségre.
Amikor kész lettem bent mindennel,kimentem az udvarra,beszélgetni Puttával,mert segíteni nem hagyta hogy segítsek neki.Megtanított,hogy ne kézzel húzkodjam a gazat,hanem kapálgassam...
Kint ültem a napon több mint egy órát,és csodák csodájára nem voltam rosszul,mint ahogy szokott ez lenni,és szerintem a folyadék végett,nem következett ez be.Putta kitalálta hogy csinálunk kerti tavat a békáknak.Én helyeseltem neki aktívan,nem gondolva arra,hogy ezek érzékeny békák.Ki is ásta a gödröt neki,de mivel venni kell fekete fóliát,így nem tudta befejezni.Mikor ment Putta,én elkísértem őt,és mondta megáll egy fröccsre a helyi ivóban,és mondta menjek be egy kólára vele.Megismertem a kocsmáros nőt,Emikét,aki kedves volt nagyon velem,vagyis velünk.Fel is világosítottuk,hogy két litert kellene megigyon,mert másképp nem működik helyesen a szervezet.Nem sokat időztünk,mert Putta kajakra lehúzta amit kikért magának.Én meg a két deci kólával megbirkóztam.Az Y-ig kísértem Puttát,ahol az út a faluból vezet ki.Ott megfordultam és haza fele vettem öreglánnyal az irányt.Itthon csak leraktam magam a kinti padra,és csak üldögéltem.Olyan negyed négy körül átöltöztem,mert mentünk be Pápára Szabival.Fél négy után jött Szabi haza.Had ne mondjam,leosztott,és megjegyzem így utólag jogosnak is találtam a dolgot,mert valami olyat blamáltam,amit nem is ismerek.De valahogy akkor kibukott belőlem.Védtem valamit,amit előtte szidtam.Azért is kaptam,hogy az első kertbe megengedtem Puttának a kerti tavat kiásni.Beugrottunk Balázskához tojásért is.Pápa fele még mondta Szabi a magáét,én meg némán hallgattam.Szerintem az volt a helyes akkor ott.
A pénzt feladta Szabi a bankban is meg a postán is,majd Puttáékhoz vittük a cuccokat,amiket még a tapétázásból itt hagytak.Persze őt is kiosztotta Szabi,és meg is mondta az apukája,hogy akkor majd jön és betemeti a gödröt.Szabi erre ideges lett,és bent a belvárosban úgy vezetett mint egy őrült.Én szóltam rá,hogy vegyen már vissza,kissé felemelve a hangomat.Haza fele néma csönd volt a kocsiban,nem szóltunk semmit egymáshoz,és nem szólt a zene sem,pedig az mindig szokott menni.Én itthon leültem a konyhába,és csak járattam az agyam,és bevettem két szem izomlazítót,mert görcsöt kapott a lábam is.Szabi kint metélte a füvet.Mikor bejött,én csak beszéltem hozzá,ő meg gépezett.Megnyugodtunk nehezen.Az éjjel többször felkeltem wc-re,mert ment a hasam,és Szabinak is.Hát felettébb rossz volt.Legyengültem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése