2010. május 3., hétfő

mozgalmas hétvége...

A szombati nap Szabus szülinapja alkalmából,merthogy 31 éves lett a kisszivem(halkan megjegyzem,nem tudom hol csavargott idáig,hogy én nem taliztam vele),így reggel fánkot csináltam,és addig Szabus és klubtársa Adrián,szerelgették Beának a pasiját,vagyis Dennist a komiszt.Sűrű anyázásra mentem ki,aztán kiderült nem kellett volna a fél Dennist lebontani,csak a vonó horognál ment szét valami.Szóval azért rájöttek a fiúk,némi segítséggel.Miután Adriánnal végeztek,begurultunk Pápára,bízva abban,hogy elég nagy szabású cserép vásár,meg mi egyéb van ott.Hát sajnos nem volt,így hamar végeztünk ott,ezért felmentünk beszélgetni Szabus anyukájáékhoz.Szabi beült a húgának a kisfiának a sátrába,hát én akkorát nevettem...
Korán le kellett feküdjünk,már csak azért is ,mert Szabi éjszakásból nem aludt semmit,meg tudtuk vasárnap korán kelünk.Így fél kilenc körül már szundiztunk.
Vasárnap hajnali négykor kelés volt.Megetette Szabi az állatokat,meg bepakoltunk.Mikor elindultunk,valami nem stimmel a gyomrommal,de gondoltam majd elmúlik...Hát nem akaródzott neki,de Veszprémben meg is kellett álljunk,mert rám tört a hasmenés.Helyzet megoldása után,tovább mentünk,de nagyon nem éreztem magam biztonságban,és jól sem,így Szabi mondta megállunk Várpalotán,és keres egy patikát.Vasárnap lévén nem volt egyszerű a dolog,hogy hasfogó tablettát szerezzünk,de nekünk sikerült.Be is vettem kettőt.Kezdtek megnyugodni a hasam tájékán a kedélyek.Velencénél már sokkal sokkal jobban lettem.Mikor megérkeztünk,tök boldog voltam,bár dühített kicsit a hasam,és az út közben rá jöttünk,hogy az édesítő okozta a bajt.Sokat beszélgettünk tesómmal,és apukám megkapta a filmet Szabitól.Látszott is arcán,hogy örül neki nagyon.Tesómék csináltak traktor tárcsán sütött husikát,ami nagyon fincsi lett,meg krumplit,amivel Szabi leégette a gigáját,mert mohón forrón megette.Délutánban el mentünk Pestre,előbb Szabinak a volt rádiós kollégájához beugrottunk,majd Gyulánál Beához vettünk sport kipufogót,meg ventilátort,ami lefújja az ablakról a párát.Ez úton is köszi Gyulának,vagyis OGY-nak,hogy olyan kedvesen beszélt velem is,és megmutatta a kék csodáját.Jahh és persze köszi neki a cuccost.
amikor haza értünk,sokat beszélgettünk tesómmal,majd én mikor tesóm aludni ment,bementem kutatni a nagy szobába a cuccaimét.Sok kincsre bukkantam.Majd éjfél környékén aludni tértem.Itt köszi tesóéknak mindent,de tényleg jól esett.
A vasárnapi nap ,vagyis a mai,fél nyolckor keltünk,és pakolászni kezdtünk,amit lehet,és persze befér Beába.Apukám otthon volt beteg állományba,kezelésre ment reggel,így fél tíz körül elindultunk mi is,mert nagymami délbe várt ebédre.Még bementünk picit Jutka mamámhoz,és elbeszélgettünk.
Mamikám már várt minket az ajtóban,mikor oda értünk.Finom leveskét kaptunk,meg rizi-bizit,és rá pörit.Majd levezetés képpen krumpli fasírtot,vagy más néven Cicegét ettünk.Mamikától megkaptam anyukám csinálta kutyust,és amit ő egyik báljában használt felsőt,azt is odaadta.Boldog vagyok ettől nagyon.Szabi kapott kistányért,olyat amilyet nem régen összetörtem.Elindultunk haza elég hamar,mert nem akartam Szabi az éjjelbe vezessen.Székesfehérváron megálltunk egy gyors kajáldába és egy boldog menüt kaptam,amibe érdekes dínók vagy mik voltak.Még az út közben beugrottunk Dömihez,aki szintén klubtárs,mert vittünk neki egy kipufogót.Meg hívott minket egy kólára,majd elindultunk haza.Nyolc óra körül haza értünk,és pechemre Szabinak a frissen kapott tányérjait,a lábam görcse miatt,össze is törtem.Nagyon elszomorodtam,mert Szabi nagyon örült neki.De nyugtatott,hogy a tányér pótolható,én meg nem,és ettől melegség szállt rám.Köszönöm kis csillag,hogy így gondolod,és megkapod a kárpótlást érte.
Innentől egy kis pancsi után,nagy pihenő jön:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése