2010. május 5., szerda

kávéfőző...

Mostanság nincs sok kedvem,sőt erőm se,hogy vezessem a blogomat,de igyekszek nem elhanyagolni.A tegnap túl sok érdekesség nem történt,csak ami délutános hetében lenni szokott Szabusomnak.Igaz,hogy tegnap mielőtt elment dolgozni,közöltem vele nem csinálok semmit,ezzel szemben elég sok dolgot megcsinálgattam itthon.Kitakarítottam a fél házat,meg kimostam egy rakat ruhát.Tegnap erősen gondolkodtam rajta,hogy lett ennyi szennyes ruha,pedig rendszeresen mosok.Persze kiteregettem az udvarra,és persze el is kezdett szakadni az eső,de úgy voltam vele,nem érdekel,és kint hagyom a ruhákat.Talán a szakadó esőnek köszönhetem,hogy el kezdett fájni a fejem,és valahogy a hasam sem volt teljesen üzemképes,így ettem egy pár falatot,hogy hátha az volt a baj...
De nem az volt,mert a fejem továbbra is fájt.Gyorsan eldöntöttem,hogy beveszek egy fájdalom csillapítót.Kis időre rá,el is múlt a bajom,vagyis a fejfájás,de a gyomromnak nem tetszett az akció.Kínlódtam nem is keveset,már meg is ijedt Szabi,hogy nem látott engem msn-en.Míg haza nem ért párom,addig Dj Jany-t hallgattam a Megánál.Majd mikor már itthon volt,jó gyorsan el is aludtam,hogy ne fájjon a gyomrom a gyógyszertől.


A mai nap korán keltünk,mert menni kellett Pápára vásárolni egy két dolgot.Mivel ma "lomis" piac is volt,így Szabi azt találta ki hogy oda is menjünk be,hátha kapunk kávéfőzőt nekem.Fél kilenc magasságában elindultunk a mi kiscsajunkkal,vagyis Beussal.Kicsit csepergett az eső,azért mondtam Szabinak,ettől még beugorhatunk a piacra.Sok érdekes kávéfőzőt találtunk.Darálósat is,meg külön tea főzőset is.De nagyon húzós árban volt mind,és nagyon kopott is volt.Így egy egyszerű fehér színűnél maradtunk,amiről később írok majd.A "lomis" piacon találtam két fajta 36-os szandált,amit éreztem venni kéne nekem.Nevetségesen keveset kértek el érte,pedig új szandálokról van szó.800 ft-ot kértek el a kettőért.Én ettől boldog lettem,mert nem gondoltam,hogy kapok egyáltalán a lábamra szandált.

Pöttyös szandál




Barna szandál

Mikor jól bevásárolgattunk a piacon,akkor sietnünk kellett,mert még a tecsóba vásárolni mentünk.Vettük elég sok kaját,meg az új kávéfőzőmbe papír szűrőt is.Szabi már nagyon ideges volt,mert tudta hogy megint hajtania kell hogy időben kész legyen.De még az autós boltba is be kellett menjen,mert a kipufogóhoz,amit a hét végén vettünk Beának(ez egy sport kipufogó),ahhoz különféle tartók váltak szükségessé.
Olyan fél tizenkettőre voltunk itthon,vagyis addigra volt kipakolva minden Beából.Beraktam a mikróba amit mama csomagolt még nekünk hétfőn kaját.Ez úton is köszi mamika,hogy két napig nem kellett főznöm,és nagyon finomat főztél,puszi érte.Megebédeltünk,és Szabi a dolgozóba vette az irányt.Én felraktam Odiéknak a csirkelábat,amit vettünk nekik a kutyakajásnál.Elmosogattam,elpakoltam mindent,és letörölgettem az asztalt a konyhában.Gondoltam hogy ma nem szeretném a lábamat erőltetni,mivel ma elég sokat járkáltam,és nagyon elfáradtam,ráadásul a frontot is megéreztem ismét így a vasalni kezdtem.Volt bőven cucc,így viszonylag sokáig "görcsöltem" vele.Szabi felhívott,hogy a kiskutyát megnézné egy nő.Mondom nem gáz,itthon vagyok.Olyan négy óra körül jöttek.Egyből beleszeretett a lány a kiskutyába.Mondjuk tény az,hogy az a legelevenebb,és a legaribb is.Odika annyira ment volna,hogy a körmével felszántotta az arcomat.Megbeszéltük a csajjal,hogy holnap fél négy körül jön a párja a kutyusért.Szabus mondta mikor hívott,hogy a fejfájására puding a gyógyír,így neki álltam megcsinálni.Egy tiramisus készült meg egy vaníliás.Megkóstoltam,mind a kettő nagyon finom lett.Szabi hívott,hogy Győrben vihar van,és nem is kicsi,és a laptopot aksizzam fel.Egyébként nagyon félek a vihartól.Mindegy!Én bevonultam enni ide a szobába és blogot írni.Most a kávémat szürcsizem ezerrel:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése