2010. május 7., péntek

Öreglány...

A mai reggel átlagosnak indult,bár már az elején kissé sántított a napom.Reggel persze a barátom meglátogattam,de Szabus mondta hogy megy ki füvet kaszálni.Így én is kimentem vele.Egy darabig ültem csak kint a padon,míg kávéztam.De aztán mondom akkor ha már kint vagyok,akkor neki állok kicsit gazolni. A terasz előtti kertben csináltam rendet.Közben azon gondolkodtam,hogy rafináltak az öregasszonyok:D
Mert hát ugye állandóan kapálnak.Én rájöttem hogy kapálással tök jól fellazul a talaj,és a virág így jobban fejlődik.Az egyik kis növénykémet át kell ültessem majd tőzeges földbe,mert kicsit csúnyácska.
Hát mikor végeztem a gazolással,Szabinak segítettem cseppet hogy fel tudja rakni a dudát Beára,közben azzal riogatott hogyha apa holnap jön be hozzánk,akkor nem mehetek vele Győrbe,mert nem engedi meg nekem.Fájt a szívem,mert tudtam hogy Donáld's-ba is megy,és nem lesz nekem olyan gyerekeknek szánt játékos kaja :D Kész lettünk.Még lefényképeztük a kiskutyákat,hogy egy tag meg tudja őket nézni,és akkor holnap elvisszük neki Győrig,mivel úgy is megyünk arra..Szabi elszaladt zsömiért,aztán a szokásos kajálás,és elment dolgozóba.Közben hívott tesóm is,hogy apa elindult hozzánk.Rá kérdeztem,hogy hozza-e a motoromat,de azt mondta tesóm,hogy nem tudja,nem is figyelte hogy apa berakta a kocsiba,mert ő a szomszédból jött épp.Nekem ez kicsit gyanús volt,mert elhallgatott egy pillanatra.Végül is nem faggatóztam,csak ábrándoztam,hogyha itt lesz az öreglány esetleg,akkor mit fogunk együtt száguldozni.....
Én neki álltam a kerítést megcsinálni,mert Odi kiszökik állandóan,és attól félek felakasztja véletlen egyszer magát.Közben nagyon figyeltem hogy nem e jön apa,mert a csengőnk nem működik valamiért.Elég nehéz volt meghajlítgatni a drótot,de azt hiszem sikerült jól megcsinálnom.Sajnos megerőltettem megint a kezemet,és kegyetlen elkezdett hasogatva fájni.Ez kellett nekem a gyógyuló ínhüvely gyulladásomra...De sebaj,túlélem!Kész lettem vele,és úgy döntöttem kimegyek még a kapun kívül levő,járda melletti részt megcsinálni.Nem volt nagy gaz,de felfedeztem hogy mályva nő a kertben,pedig tudtommal olyat nem ültettem el.De örülök neki,mert az szép kis virág.Már nagyon szépek a kardvirágok levelei.Sokat nőttek az elmúlt napokban levő esőtől.Soha az életben nem hittem volna,hogy ekkora kertet rendben tudok tartani.Igaza volt Puttának,hogy ha minden nap egy órácskát szánok rá,akkor gyönyörűen rendbe lehet tartani.Kint az utcafronton kigazoltam körbe egy nagy levelű növényt,aminek nem tudom a nevét,de nagyon szép.Már épp jöttem befele,mikor apa megjelent.Annyira rohantam kifele,hogy a kocsi mögött kicsit felbuktam,de hamar talpra álltam.A kislányokat is hozta,akiknek nagyon örültem,és azt hiszem ők is nekem.Mikor benéztem a kocsiba,felfedeztem az öreglányt,vagyis a motoromat.Boldogság fogott el engem.Apa betolatott az udvarra,hogy ki tudja szedni az öregasszonyomat a kocsiból.Nehéz volt kicsit,mert azért mégis 50 kiló...Mikor kiszedte mentem is egy tiszteletkört a motorral,és úgy örültem neki,mint egy kisgyerek a játéknak.Állítólag tesómmal rakták be.Tesóm!Hátsón leszel billentve,hogy át akartál verni!:d De jó érzés volt,hogy meghozta apa a mocimat!Elég sokat beszélgettünk ,megmutattam neki Beába az extrákat,és szerintem nagyon tetszett neki minden változás.Megmutattam a tapétázást is neki,és mondta tűvel szurkáljuk ki a hólyagokat,ami benne maradt sajnos a tapétába.Kávéztunk is,és dicsekedtem apának az új kávéfőzővel,amit a "lomis" piacon vettünk.
Apa a múltkorinál tovább maradt itten,meg is lepődtem rajta.Mondta megy horgászni megint.Mikor mondta megy pecázni,akkor én is felöltöztem,és tervem szerint,motorozni akartam.Jó volt felülni a csajszira,mert megmagyarázhatatlanul nagy szabadságot adott nekem.Az utcába láttam egy fehér Bea tesót is.Jó állapotban van,ahogy megnéztem útközben.Hát nagyon jól éreztem magam a motoron.Kimentem még a határba is,csak nem mertem nagyon elmenni,mert féltem tőle hogy eltévedek,és a telefonom már akkor aktívan jelezte hogy ő bizony éhes.Az öreglány is icike-picikét éhesnek mutatta magát,így vissza fordultunk,és haza jöttünk.Itthon úgy döntöttem,hogy nem akarok már semmit nagyon csinálni,mert fáj a kezem.Be jöttem egy kicsit Easykét hallgatni a Megán.
Itt:www.megadanceradio.hu
Szóval ma egy igazán szép napra virradt.Elég rég óta sírok öreglányért,mert azért már egy jó pár hónapja itt vagyok,és ha nincs Szabi itthon,de ha itthon is van,a kapunk elől még tovább nagyon nem mentem egyedül.Ezzel a motorral kaptam egy kis szabadságot.Most még egy biztosítást kehh a holnapi nap kissé zsúfolt lesz,de én tudom,hogy élvezni fll kötni rá,amit holnap alá is írunk.Ja a holnapi nap,kicsit zsúfolt lesz,de biztos vagyok benne hogy élvezni fogom,mert csavargóba megyünk át Szabussal.Megyünk Győrbe,Noszlopra meg Pápára is,az anyukájáékhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése