2010. május 6., csütörtök

kiskutya...

A reggel derült napos időnek nézett ki.Kimásztunk az ágyból fél kilenc tájékán,és persze megkerestem a barátomat gyorsan.Jól esett nagyon,mert az új kávéfőzővel erős kávé készült,és nem kell görcsölni vele.Mondtam is Szabuskának,hogy nem adom neki.:D:D:DJól is mutat az a kávéfőző ott a konyhába az asztalkámon.
Gyorsan lehúztam a barátomat,mert vagy 3 kiló kicsi méretű krumplit kellett meghámozni és feldarabolni a főzelékhez.Viszonylag hamar kész lett a pucolás.Szabusom meg felrakta végre Beára az új kipufogót,és én segítettem neki egy cseppet tartani.Mikor kész lettem a főzéssel,Szabi kitalálta a próba út a boltig legyen,és én is megyek vele akkor.Most Derby csokit hozott Szabi,de ez is nagyon finom.Hát a kisasszonynak röfi hangja lett a kipufogótól,mondjuk annyira nem durva,de észrevehető.Kaja után Szabi elment dolgozóba,én meg neki álltam kitakarítani a szobát.Mindent leporoltam,még a számítógépet is és a kábeleket is.Rendet is tettem a számítógép körül.Kíváncsi leszek,Szabus mit szól majd hozzá.Ki is porszívóztam,és fel is mostam a szobában.Szép volt,hogy minden egyes apróbb csetreszt külön külön le kellett portalanítanom.De most legalább szépséges.Meg fog lepődni Szabus,mert felakaszgattam a cd tartót is.Varrni akartam eredetileg a kisszékemre huzatot,mert csúnyácska,de mivel tudtam,hogy ma jönnek a kiskutyáért,így kimentem az udvarra,és hogy ne legyek tétlen,neki álltam füvet nyírni.A kiskutyát hamar befogtam,mikor jöttek érte.Hozzá tartozik,hogy tegnap mikor itt voltak megnézni a kislány kutyát,akkor Odi felágaskodott,és megkarmolta az arcomat teljesen.Majdnem a szememet kapta ki.Mostanában Odival nem vagyok jóban,mert hiába van megkötve,akkor is megszökik,úgy hogy kihúzza a fejét a láncból. Szegény kiskutya meg tök megszeppenve ült a dobozban.Ő volt a legelevenebb kis csaj.Mindig ugatott mikor hátra mentem.Kis ravasz volt,vagyis még mindig az remélem.Már csak a két kis gömbőc van meg,akik mindketten kisfiúk.Az egyik olyan lesz,mint Szabus húgának a kutyusa,vagyis félhosszú lesz a szőre. A motoros kecskével gyors lenyírtam a füvet,és ahol nem fértem oda,ott ollóval nyírtam körbe mindent.Tök rossz érzés,hogy a tulcsipán elvirágzott,és olyan lukacsos lett a levele.De az vígasztalt,hogy az árvácska rendbe jött,mivel tőzeges földre cseréltem ki a talaját.Felfedeztem mikor a sziklakert közelébe voltam,hogy az elültetett pici növénykék elszórták a magjaikat,és itt-ott ki is nőt a friss bújtás.Azt is észre vettem,hogy amit a kerítés tövébe ültettem virágok,azok is kikeltek,bár érdekes módon egy részen semmi sem bújt ki.Egy részen meg tök kicsikék.Szabinak a paprikáját kivittem kb egy hete a teraszra,és csodák csodája hozza a friss paprikákat,pedig csak egy kicsi piros paprika volt neki,és rosszul is nézett ki maga a növény.El vagyok ragadtatva,hogy a kertbe dália asszem ami hajt kifele,meg kardvirág is.A nagy vörös "kóróka" azt nem tudom eldönteni hogy az milyen virág,mondjuk nem tud észhez térni egyenlőre,pedig átraktam máshova,hogy ne nyomja el a nagy leveles.Izgalmas volt ollóval füvet nyírni ismét,és a lustaságomból adódóan a fűnyíró tartályába szedtem azt a füvet is,amit az ollóval levágtam.Tanultam Szabustól valamit nem régen,csak még erőm nem volt kipróbálni.Ha nem akarjuk hogy a két beton között gaz nőljön ki,akkor lesózzuk,és utána forró vízzel meglocsoljuk.Kicsit idegesít,hogy nehéz nekem a fűnyírás a kerítésen kívül de még az udvarunkban,a garázs előtt.Szabust is idegesíti,ezt is tudom,és a hátsó kertben levő gaz is,amit a dereka végett,egy hét alatt,beosztva tudja csak megcsinálni.
Segítenék neki,de az a baj,nem tudom a fűkaszát használni,és a fűben a "kecske"elakad most már.Olyan hatóra körül megetettem a vérebeket,és magamnak is csináltam zsömit párizsival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése