2010. szeptember 20., hétfő

rossz meg jó...

A múlt héten nagyon változó volt a hét.Azt hittem sosem lesz vége már.Egyszer nagyon boldog voltam,egyszer meg sírhatnékom támadt.
Na kezdem az elején.
A hétfői nap nehezen indult,de úgy aránylag hamar,és események nélkül telt el.Kedden jött hozzánk Szabi klubtársa,egy fiatal srác,akit Tunyinak hívnak.Nagyon okos gyerek,azt már levettem,mikor mondta Szabim,hogy fősulira jelentkezett Győrbe.A fehér kiskocsijával jött ki hozzánk,úgy hogy Szabinak a melóhelyén találkoztak.Mikor ide értek,hamar neki is álltak szerelni.Könnyen indult a szerelés,hamar kitudták a fékpofákat cserélni Beán.Igen ám,csak utána nem akart felmenni a fékdob záró eleme.Na onnantól a fiúk mérgesek lettek a kis hisztis csajra,de nagyon nagyon nehezen,végre vagy este 8-ig befejezték a szerelést.Kiderült,hogy a kézifék be van dögölve.Szegény Tunyinak a nagy ismeretlenben egyedül kellett a szállására visszatalálnia a sötétben,de szerencsésen megoldotta.Aznap még meghozták a várva várt kandallónkat is.
Szerdán Szabi dolgozóba ment ismét,és én úgy gondoltam,hogy pakolom a fát.Többször megkért Szabi,ne tegyem,de bennem volt hogy segítsek neki,mert tudom nagyon tud fájni a dereka.Viszonylag sok fát raktam be(már magamhoz képest),de egy kicsike baleset vetetett véget a dolognak,ugyan is lefejeltem elég rendesen a falat.Igazából semmi komoly baj nem lett,de tudtam ez a fáradtságtól van.
Mikor Szabi haza jött jól megkaptam a letolást hogy miért csináltam a fa hordást,de aztán elmagyaráztam,hogy fontos nekem az ő egészsége is,és rám is rám fér a mozgás kint.Ő is még rakodta kicsit a fát,majd este bejöttünk pihenni.
Csütörtökre be volt tervezve hogy párom unokatestvére megcsinálja a körmömet.Mikor Szabi haza ért,evett,és szaladtunk is be Pápára.Elötte elmentünk óráshoz is.
17 órakor Szabim unokatesója várt engem.Porcelános körmöt épített nekem.
Nem olyan régen rakta le a vizsgát ebből,így nem csodálkoztam rajta,hogy nem lett olyan szép,mint ahogy azt vártam volna,de ez így is jó.Hozzá kell tegyem,még ennyi ideig nem rakta senki a körmöt.Szakadt az eső Pápán,mikor elindultunk fél kilenckor onnan.Meg volt a misztikuma az esőnek is.Szabi nem tudta élvezni,mert ő akkor a meccset élvezte volna,mikor nekem a körmömet csinálta a nő.Sajnáltam nagyon,de nem tudtam hogy azon a napon van a meccs.Azért aranyos volt,mert vett nekem a tecsóba tulipán hagymát,pont amilyet szeretek,és elhozta anyukájáéktól a békát a kertbe,ami egyenlőre a konyha asztalt díszíti.






Pénteken szépen telt a nap,vártam mikor ér haza Szabi.Úgy volt tojunk mindenre,és nem csinálunk semmit.Ezzel szemben délután csörgött a telefon,hogy Szabi anyukáját elütötte egy busz.Na azt a gyorsaságot,ahogy én átöltöztem,azt utánozni nem lehet.Meg voltam ijedve,bár Szabi tesója,Rilla mondta,hogy nagy baj nincs,mégis tudtuk megyünk be a kórházba anyukájukhoz.Én akkor ijedtem meg a leg jobban,mikor elterelték a forgalmat a főtérnél,és benéztünk az utcába,láttuk ott áll a busz,ami elütötte Manut.A kórháznál erősen gondolkoztam,bemenjek e,mert féltem a látványtól.De hamar megnyugodtam,mikor megláttam semmi baj nincs,az ijedtségen kívül.Haza is vittük Szabi anyuját,mert csak így engedték el.
Szombaton dolgozott a kedvesem,így én itthon ténykedtem kicsit a ház körül,de semmi extra nem történt.Vasárnap meg bementünk Szabi tesóját megköszönteni.




Ma hétfő van.Bent voltunk Pápán ügyet intézni a mai napon.Sikeresen zárultak a dolgok,leszámítva,hogy elment a gáz,vagyis hiába nyomta a gázpedált,az beesett.Kis szerelés után meg oldódott a probléma.Délután Szabi aludt,én meg elültettem a tulipánokat,és kicsit igazgattam a kertet.Szabit a tojásos Balázs keltette fel,hogy kéne csinálni a féket Beán.Az elsőt nem sikerült,mert nem volt megfelelő eszköz hozzá.De egy pár kép készült a kis kertről is ma.




Most este későn van.Szabi éjjeles,így egyedül vagyok itthon.Nem szeretem ezt a heteket,mikor nincs itt velem,mrt kegyetlen hiányzik nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése