2010. október 2., szombat

Az elmúlt hét eseményekkel nem volt teli.Bár egy nagyon jó hírről kell beszámoljak,Beuska volt elő műszakin,és nagyon jól végzett.Szokásos feladataimat elvégeztem.Beát a napokban megfürdettem,mert a mai napra elő kellett készítenem Beát.A Polski 126 klub már tegnap megérkezett Felsőörsre a szállásra,de mi "csak" a szombati programokon tudtunk ott lenni.De ma reggel korán felkerekedtünk,hogy egy jót beszélgessünk,sétáljunk a Balaton felvidéken.Egy körünk még volt azért Pápán a benzinkúton,mivel az előműszakira kicsit le kellett engedni a kerekeket,így most vissza kellett állítani az előző értékeket a vizsga előttire.
Pápáról vettük az irányt Vigántpetend felé,ahol már várt minket a friss finom kenyérlángos.Még a többiek nem értek oda,így választhattunk egy elég nagy parkolóban helyet magunknak.Negyed órányi várakozás után ,meg is jött a kis csapat.Megint jött vele számomra a sok szép emlék nyárról,és jött vele az a mesés szabadság érzés.





Na ebben az esetben döbbenek rá,hogy nagyon jó csapattal sikerült az életnek összehoznia.Ők igen is pont az a klub,akik ha a másikkal baj esne(bár hiszem sose lesz nagyobb baj),ők még éjjel is felkelnek,és érte mennek a másiknak.Kint a szabadban ettük meg a kenyérlángost.Még életemben nem ettem olyat,így élveztem az ízeket.Nagyon finom volt,komolyan mondom.
Miután megettük,körbe sétáltunk a kiskocsik között,egy egy nagyon jóóó sztorit végighallgatva.
Mikor mindenki befejezte a "reggelit" ,elindult a banda dudaszóval Tapolcára,ahol a tavas barlang volt becélozva.Mi Szabival nem akartunk lemenni,hiszen a nyáron már voltunk Adriánékkal.Míg a többiek felváltva lementek a barlangba,addíg mi beszélgettünk egy páran kint a parkolóban.Szép látványt nyújtott az a 31 kispók.A környékbeliek megcsodálták a kis csodabogarakat.Csapatostól elindultunk a tavas barlang mellett található parkba.Most bezzeg a szökőkút is üzemelt...
Szavazásos alapon,a kilátóba vettük az irányt.Hát nem volt egyszerű felmenni a badacsonyi emelkedőn.Meg is szenvedett Bea,mint a többi kisautó is,de mikor felértünk,sok sok dícséretet kapott az összes kispók.Sajnos a fenti parkolóban egyik klubosnak a kipufja a tolatás közben elhajlott,és megnyomta a benzincsövet.Így többen is(Szabim is)segítettek neki, a hiba hamar orvosolva lett,és mentünk le a badacsonyi Alapozó Falatozóba ahol egy egy gyros tálat ettünk,meg amire egy ideje gyúrok,somlói galuskát.Nagyon finom volt az egész.
Aztán egy kis beszélgetés után haza fele vettük az irányt.Útközben megálltunk,és Szabusom szedett nekem egy csokor fagyöngyöt,amire régen vártam már.Többször kértem,szedjen nekem,mert megígérte.Most szedett is nekem,majd mikor átadta,a fejünk felé téve csókot loptam tőle.Azt mondják szerencsét,és szerelmet jelent.Hát majd kiderül:D:D:D
Közben megálltunk Pápán is a tecsóba.Haza értünk ,és örömmel tisztáztuk,jó buli volt a mai,és ránk is fért,függetlenül hogy elfáradtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése