2010. október 24., vasárnap

az ősz...

Beköszöntött az ősz,és ez a hangulatomon is meglátszott.A hét elején vagy 3 napig csak a szomorkodás és a fájdalom töltötte el a szívem.Már nem nyugtatott a virág halom sem,mivel azok elnyíltak a legtöbbje.Már csak a Dália emlékeztetett arra hogy milyen szép is volt a kert két hónapja.Érzem nehéz telem lesz,hiányozni fognak a színek,illatok és minden ami jó volt a nyárban.Szeretném nagyon sokszor kihagyni a telet,és átugrani egyből a tavaszba.Bár lehet ezért várja az ember a tavaszt,mert a hideg tél hosszú ideig tart neki.
Szó ami szó,nehéz hétnek indultam neki.Kedvetlen főztem,kedvetlen csináltam mindent.Még a dáliákat is kiszedtem és elraktam télire a spejzba,mert féltem megfagy.Igyekeztem ám hogy a szobába és lakás bármely pontján kicsit visszahozzam a nyarat.Becuccoltam a kaktuszokat is,és a szobanövénykéimet is.Egész aranyosan meg tudtam csinálni,hogy tényleg ne legyen annyira kopár,és színtelen minden.A kis előtérbe raktam a párkányra a kaktusz hadsereget.A héten Szabi délutánra ment dolgozni,így nem igazán volt túl sok idő sem beszélgetni,sem semmire.Ráadásul Bea ment szerelőhöz(még mindig ott van),így nyugtalanok vagyunk azóta.Én nagyjából végig mentem a lakáson,takarítás ügyileg.Mindig eldöntöttem,lusta leszek,azt sosem jött össze,mindig valamit csinálnom kellett.A kandallóval be is fűtöttünk a napokban,és annyira tetszik nekem,hogy látszanak a láng nyelvek ahogy nyaldossák a fát.Talán ez a legjobb a hideg időben,hogy romantikussá,és meleggé lehet tenni az életünket,akár egy kandallóval is.Amikor hideg van,mindig fény és illatterápián vagyok.Ez úgy van,hogy van egy üvegszálas lámpám,ami ontja a síneket,meg van egy szobai szökőkutam,ami megint csak színeket mutat,ahogy forgatja a golyót a víz.
A hét közepe fele kisütött a nap,és a kedvem is nagyon jó irányba változott.Örültem minden apróságnak,örültem annak hogy élhetek,hogy hülyéskedhetek.Féltem is elég rendesen,mivel egy kis jókedv után mindig szomorúság jön.Azt tanultam még a gyülibe,hogy amit várunk nagyon,és amit kimondunk,az teljesül be,így nekem ez be is teljesedett pont az elmúlt napon.Rossz volt nagyon.Egy olyan dolgon kaptunk össze,amit többször megbeszéltünk már.De én elhibáztam...de hagyjuk is,mert azon az éjjelen át is beszéltük egyből.
Az én kedvem ugyan nem lett jobb,és most is valami nyomasztja a szívem,de hiszek benne hogy ez az idő múlásával sokkal sokkal jobb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése