2010. november 2., kedd

sikerült!!

Nem szokásom így hét elején blogot írni,de ma úgy éreztem kell,mivel az előző blogom eléggé rosszul sikerült.
Na sebaj,igyekszem kompenzálni valahogy ezzel a bloggal:)
Szóval tegnap este hogy Szabi édesanyjáéktól jöttünk haza fele,elkezdett Bea rángatózni.Nagyon megijedtünk,Szabi idegessé is vált nagyon.Érthető is volt,mivel reggel kellett menni alvázmosásra,majd vizsgára.Eléggé sötét is volt már,de 40km/h sebességgel eldöcögtünk haza,közben találgattuk mi lehet a hiba.
Mikor beállt Szabi a garázsba,stek lámpa fénye mellett néztük át a lehetséges hibákat,amit Tunyi(egyik klubtárs) mondott haza fele jövet a telefonban.Némi idegeskedés,és gyertyakábel igazgatás után,mintha nem akarná a vizsgát,rejtélyes módon megjavult.Sok érdekes dolgot csinált már Bea,aminek nem tudtuk a magyarázatát.Besiettünk gyorsan,kipihenni a sok izgalmat.
Kedd reggel:viszonylag korai kelés volt,mivel még Szabi kerék cserét végett Beán,meg beállította a lámpákat a vizsgára.Aztán gooo Pápateszér.
Nagyon szurkoltam Beának,bár tudat alatt kicsit bíztam Szabi volt osztálytársába,aki csinálta a vizsgát.De a vizsga szabályosan és könnyedén sikerült.Boldog voltam mikor szedte le a matricát a srác a rendszámról,mert az azt jelentette,hogy sikerült.
Boldog voltam,bár kicsit izgultam mennyit adnak a láncomért,amit még az exem vett nekem.Szabi az optikába ment,én meg az ékszerészhez.Meglepetésemre annak amit tippeltem,a dupláját adták a láncért.Először venni akartam érte gyűrűt de aztán nem vettem,mert drágáltam az áraikat.Szóval így a pénzzel a zsebemben,gyalogoltam kettővel odébb Szabihoz.Már próbálgatták a lencséket.Nem sokra kijöttek aztán találtunk egy tök jó keretet Szabinak,ami piszkosul jól áll neki.
Szóval a mai nap egészen jól sikeredett a tegnapi naphoz képest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése