2011. július 30., szombat

lezajlott a találkozó

Huhh most nagyon nagyon nehéz lesz mindent leírjak.Egy ideje nagyon rossz az idő,állandóan esik az eső,és volt elég hűvös is a levegő.De az sem tántoríthatott el engemet attól,hogy Szabival a találkozó előtt még "túrára" menjünk.Amolyan beszerző körútra.Megjártuk a lomis piacot,és persze ki is járt jól?! Hát éééééééééééééén! :D
Ugyanis kávéfőzőt kaptunk nevetséges összegért...Most estek hasra...500 ft-ért kaptam egy Siemens kávéfőzőt,tokostul-vonóstul.Nem beszélve arról,hogy vettünk a kert székekbe párnát potom összegért,mert 1500 ft volt a négy jó állapotú magas támlás székbe való párna.Szóval én elégedetten ültem Beába.
Aztán megbeszéltük a kőművessel,hogy augusztus első hetében jönnek megcsinálni a fürdőt,és másik ajtót.Továbbá ablakok lesznek kicserélve.
Ott tartottam,hogy beszerző körúton jártunk.Jeleztem Szabinak hogy kéne új fürdőruha,és egy két szilikon pánt is.De aztán a körülnézés közben,nagyon olcsón fehérnemű szettet is vettünk,nem is egyet,hanem négyet.Persze egy gyönyörű fekete fürdőrucit is kaptam.A pénztárnál még egy eper forma fülbevaló is belefért.
Mikor beszálltam Beába,éreztem hogy nagyon boldog vagyok.Soha életemben nem vettem így fehérneműszettet,mert mindig drágálottam az árát,és pláne nem négyet...
Készülgettünk nagyon,mindent a helyén akartunk tudni a tali előtt,és én szép is akartam lenni.Itt köszönöm meg Ancsinak a gyönyörű Polkis körmöket,nagyon szépre sikeredett!!



Eljött a tali napja...Reggel korán keltünk.Úgy volt megbeszélve,hogy Ancsi és Adrián jönnek ide fél nyolcra,és Győrben talizunk Szudásékkal,akik szintén a talira jöttek velünk.Elindultunk mind a hárman Győrből,vidáman.Közben PMR-en tartottuk a kapcsolatot egymással.Viszonylag hamar elértük Székesfehérvárt,ahonnan Zuluval folytattuk az utat,némi pihenő után.
Csütörtök lévén nem volt akkora forgalom,és nagyon korán megérkeztünk.



A szállásunk nekünk fedett volt,a többiek,akikkel mentünk,ők sátoroztak.Az időt látva nem is bántuk,mert nagyon borongós volt.
Akik a nulladik napra jöttek,velük bandáztunk egyet,és Szabival az estében még egy air hockey-ra is eltipegtünk.Sikerült is letörni a körmömet...
Persze Ancsi gyorsan beavatkozott,és visszavarázsolta.
Azon az estén a cseh sráccal és az adminokkal eléggé beájultunk.



Pénteken a nulladik naposok úgy néztek ki,mint a mosott kaki :D
Mi délben leléptünk kajálni a közeli étterembe,és megint királykisasszonynak éreztem magamat,amit páromnak köszönhetek.
Délutánban jöttek a többiek,és regisztráltak,sátrat állítottak...
Este volt a karaoke... Mondanom sem kell szerintem,hogy az volt minden,csak harmónikus éneklés nem,az biztos :D
Szombaton reggel korán keltem,mentem segíteni oktatónak,kenyeret kenni a péntek esti kolbásznak a fini zsírjából.Nem tudtam végig lenni,mert mentünk tájékozódni.Eléggé vizes volt minden,és lógott az eső lába,így kicsit kedvtelen voltam,de hamar elszállt a nyűgöm,mert a feladatok viccesek voltak,és cselesek.
Egyébként sikerült végig megcsinálni az összes feladatot,először!
Délutánban feladat leadása után megint kajálni mentünk.

Aztán igyekeztünk vissza,mert kitalálták,hogy felülről lesz lefotózva a sok autó,a clubos logós alakzatban.




Mikor ez meg volt,szépségverseny következett.Persze jó sok hülyéskedéssel fűszerezve...














Aztán felsorakoztunk a felvonulásra.Rendőri felvezetéssel megindult a sok kisautó,és több kiló méteres kisautósor keletkezett.
Vasárnap megint segítettem kenyeret kenni reggel,aztán igazából nem akartunk ügyességin részt venni,így hamar összepakoltunk,és irány haza.Még beugrottunk Pápára,Szabi anyujáékhoz,de én olyan álmos voltam,hogy igyekeznünk kellett.

Szerencsére Szabi a héten négy napot ment,bár az is igaz,hogy abból sajnos 2 nap 12 órás volt.Én így legalább ki tudtam kényelmesen gazolni a kert egy részét.Sajnos az eső bezavart kintről.Az vígasztalt,hogy a hajnalkám nappal is,a borult idő miatt,ki volt nyílva.

Nem beszélve arról,hogy a sok esőtől a virágjaim megnőttek elég jócskán.
Párom péntektől szabadságon van,így boldog voltam,és vagyok is.Igaz,azt is tudjuk,hogy nem pihenésről szól majd,hanem a felújításról, a szabadság.De azért a végeredmény biztos kárpótol minket mindenért majd.
Szombat lévén kimentünk a lomis piacra ismét,és megint ki járt jól?Na ki?Hát éééééééééééééééén! :D
Kaptam Szabitól egy napelemes mozgó katicát.Aztán a másik soron észrevettem az ismerősénél olyan toppot amilyet szerettem volna.Kaptam is kettőt belőle.Szabi nagyon kedves volt velem,mert én nem mertem azt mondani mind a kettőt...ő merte.
Szabinak nem régen volt névnapja,így kapott egy magnó deck-et,aminek most nagyon örül.Hát azt hiszem eléggé részletes voltam most is :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése