2011. július 15., péntek

hajnalkák

A héten elég sok dolog történt velem,vagyis velünk.Nagyon nem akartam örülni a kánikulának,mert amikor felkeltem Szabi mellől az ágyból,akkor még meg se mozdultam,aztán folyt rólam a víz.Pedig a fürdőruha alig ért hozzám.Gondoltam nagy baj nincs,majd hűtöm magamat valahogy.Kitotyogtam a kicsi konyhácskámba,kávé aztán csinálgattam a kaját.Nem részletezem,mert igazán ez a hét sajnos ilyen.Talán az a jó benne,hogy Szabi ágyba hozza a reggelit nekem.
Utálom mikor éjjeles,mert nagyon rosszul alszom nélküle,ha nem hallom a szuszogását,nem érzem a teste melegét.Ilyenkor nagyon nagyon nehezen alszom el,és reggel viszont nehezen kelek meg,mivel Szabi még "pótalvásra" hív engem.Ez általában 1-2 óra szokott lenni.De utána mindig jóóó gyorsan szaladok ki kaját csinálni.Meg is voltunk a héten többször is kavarodva.Nagyon nagyon meleg volt,így Szabi is nehezen aludt a héten,meg is kelt szegényem hétfőn nagyon korán,így akkor ügyet intéztünk Pápán,mert nem bírt visszaaludni.Én is csak kínlódtam,mert tudtam a kert is nagyon ápolásra szorul,de még bent is elviselhetetlen volt a hőség.Így a kaján kívül szinte semmit sem csináltam meg.Vagyis ezt azt azért igen,ami épp aktuális volt a lakásban.Hűtöttem a kutyák lakhelyét is folyamatosan,mert szegények alig bírták.A macskák bent kolbászoltak a lakásban,ők nagyon elvoltak :)
Sajnos a nagy hőség a virágaimat is megviselte,pedig nagyon sokat foglalkoztam velük.A hajnalkám levelei nagyon megsárgultak,de szerencsére kibírták a gyűrődést,és most azért már virágoznak is nekem,a legnagyobb örömömre.Nagyon szeretem,mert olyan kis törékeny,és feltörekvő virág.Szóval legalább egy pici öröm ebben a nagy hőségben :) A drága muskátlik is hatalmasra nőttek,ilyen nagy virág labdákat még nem is láttam.Csodaszépek!A kardvirágok között is van ritka szép gyöngyszem,de persze a többi is nagyon szép.
Úgy érzem ezek a "pici" dolgok adják nekem az erőt ahhoz,hogy csinálgassam a kertet,és hogy mikor kimegyek,akkor virágillat csapja meg az orromat.Mikor reggel felkelek meg szokott jelenni a "bolhabuszom" is,aminek szintén örülök.
A hét nagyon húzós volt,de szerencsére ma az utolsó nap,egy darabig,hogy Szabim éjjelre megy.Jut eszembe ami nagyon fontos!
Jövő héten úgy néz ki,három kisautó megy erről a környékről a Velencei tó felé,aminek kifejezetten örülök.Nem beszélve arról,három napig lazulás lesz,és buliiii :P
Szóval nagyon várom a jövő hetet:)
Még a hét végén megbeszélés lesz itt nálunk :)
(képek hamarosan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése