2011. augusztus 4., csütörtök

minden amit lehetett szétvertünk!

Mint a címből is kiderül,igen,szétvertük a házat.Na nem kell kétségbe esni,azért állnak még a falak,csak kicsit itt és ott hiányos.Ugyanis elkezdtük felújítani a házat.Hozzá teszem már nagyon ráfért.Itt volt egy napot a kőműves srác,és hát "pusztított". Szép napos idő volt,és így tudott a kőműves és Szabi dolgozni.Reggel időben jött dolgozni a "pusztító".Először megijedtem,hogy te Jó Isten szétveri a fürdőnket! Aztán később mikor már a fürdő ajtónak a tokját szedte ki,és a másik ajtónál bővítette ki az ajtó magasságát,akkor megnyugodtam.



Persze mint minden ilyesmivel,szállt a por.A pasi megnyugtató szava nem kis mosolyt csalt az arcomra.Idézem:"Ne aggódj,a felét már beszívtuk a tüdőnkbe".
Mondanom sem kell,hogy nem nyugtatott meg.De ahogy alakult az egész,az annál jobban.Mikor a fürdőbe az összes csempe le lett verve.



és meg lett csinálva annyira hogy a vizes tudjon dolgozni,a kőműves jött és elkezdte csinálgatni a leendő előszoba ajtaját.








Kicsit meglepett a dolog,mert ami a spejzban volt ajtó keskenyebb lett,mint gondoltam,de egyébként nem baj az.Viszont nagyon tetszett,hogy megnyílt ott az az ajtó.Valahogy nem nyomasztó annyira az egész








(Vagyis ha majd kész lesz,mert most úgy néz ki minden,mint egy középkori falusi ház, a jelen időben.Vagyis semmi vakolat sehol,csak a tégla látszik ki a falból.De legalább a rosszban is látom a jót,mert hát be kell járni Pápára Szabi anyujáékhoz fürödni,és volt olyan kedves a Manu(anyukája),és helyes kis cetlikkel ellátta a lakást,hogy nyugodtan pancsizzunk az ott található cuccokkal,és még egy kis nasiról,vagyis palacsintáról is gondoskodott,ha megéheznénk.Nagyon köszönjük,igazán jól esett,mint ahogy a fürdés is.Ugyanis ma hiába nem volt a kőműves,mi a kibontott téglákról törtük le a maltert.Mondanom sem kell,úgy néztünk ki,mint aki a téglagyárban dolgozik.Majdnem el is kezdtem énekelni azt hogy:
"Én a téglagyárban lakom,
téglaporos az ablakom
Onnan tudják, hogy hol lakom,
téglaporos a kalapom
tégla poros a kalapom."
Aztán szépen minden bútort végigtörölgettem vizes ronggyal.
Azt el is felejtettem hogy vettünk a héten Gabcsinak(vagyis nekem) egy szép aranyos kis topánkát :D



Már sajnos a másik a csámpás lábam végett kacska volt,és ezért is mondtam Szabinak,abban már nem tudok közlekedni.Ma meg be kellett ugye menni fürödni,és már régebben megígérte Szabi,hogy veszünk egy gyógypapucsot is.Most nem tudtuk elhozni,mert a gyógyászati boltban még nem aktiválták a Tempo kártya redszert,de ha megcsinálják,akkor rögvest megyünk a kis papucsért.Egyébként meglepett hogy 36-os méret,és pont jó a lábamra.Itt látszik meg,hogy nem valami kínai a cucc,hanem biztos hogy drága,de jó minőségű gyógypapucs.Azt is kihagytam véletlen,hogy Szabi ahol dolgozott tékában,oda is bementünk,és kellemesen elbeszélgettünk Andival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése