2011. augusztus 13., szombat

ütem...

Én adom az ütemet...vagyis nem egészen.Mivel a kőművesünk katona,így inkább azok adják az ukázt szegénynek,de eljutottunk azért egy jóóóóó darabig.Most a lakáson látszik hogy alakulgat.Hogy végre lesz belőle valami.Robi (kőműves) már lassan haza jár hozzánk,annyiszor itt van velünk.Már sikerült rávennem,hogy egyen is itt velünk.Rossz volt ám,hogy mindig külön evett,zsömlét,míg mi ettük a főtt ételt.
A sok rombolás után végre építés is volt ám.Most már kicsit kevesebb a por is,bár amit a múlt héten csináltak a vizesnyolcasék....Azt hittem megőrülök!Még ők sem mertek bemenni a lakásba sem.De az ablak ajtó a helyén van:P



alakul ez nagyon,majd még képelek:D

Addig is kutyuska élvezi hogy szobai alvás van




Féltem hogy a növénykéim nem bírják ki,de 90%-ig sikerült átvészelniük a sok port,meg ezt a káoszt is.A hajnalkám csodálatos lett,és a tó körül is minden ragyog.A kaktuszkák kiköltöztek a tó mellé,és enyhén szólva nagyon jól érzik magukat.


A sárga rózsa is



és végre a dália is összeszedte magát,még mindig versenyben van mellettem,hogy megelőzzön.

Köszi páromnak hogy kirakta a kaktuszkákat.Putta is nagyon nagy köszönetet kap,mert segített nekem a tavat kitakarítani ma.

Nagyon nem ment ma semmi,a lábaim olyanok voltak,mint két bot.Nem tudom miért.Estike is nagyon jól él


,már sok van belőle,és egyre csodálatosabb.Félek hogy elnyomja az Amariliszemet.

De remélem hoghy mindenki szépen fog fejlődni,és nem bántja a másikat.Manutól kapott kis törpike vigyáz rájuk!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése