2011. szeptember 19., hétfő

az ősz lassan felénk jár...

Szeptember van,és egy borzalmas héten vagyok túl,attól függetlenül,hogy kaptam pillés párnákat,és virágot is a kedvesemtől.Nagyon nem megy már nekem ez az éjjeles hete Szabinak,amikor szinte "kint rekedek a konyhába".Igaz,hogy nagyon jó kint lenni most már,mert még a tévét is tudom bambulni kényelmesen.
Kintre vettünk vastagabb párnát,ráadásul még pillangós is,és nagyon tetszetős.
Voltunk vásárolni,amolyan havi bevásárlás,és megláttam két növénykét,egyből mondtam:"ez ugye a kisnyúlé?"
Meg is kaptam Szabitól,tudja ő azt,hogy nagyon szeretem a virágokat,növényeket.Egyik tűztövis,és a másik tuja:)
Legalább szín marad a kertben majd,télen is:)
Sajnos megcsúszott kicsit a gázszámla,így nem tudunk elrakni a házra ebben a hónapban,de semmi baj sincs,majd a következőben.
Viszont vettünk két szekrényt a fürdőbe,és nagyon szépen be tudtam mindent pakolgatni.Most már teljesen kész a fürdő.Azt kihagytam,hogy Szabi olyan tükröt választott,hogy majdnem lehidaltam.Féltem is felrakástól,de szerencsére jól ment.A zuhanyfüggöny tartórudat nehezebb volt felrakni.De a lényeg hogy kész lett :)
Már a kisszobát is sikerült nagyjából a lomos szobából,normális szobává varázsolni.Egyébként a dracena összekapta magát,és a nagy száron hozza a hajtást,ami meglepő volt számomra:)
A kiskert virágai csodálatosak,a kardvirágokat meg levágtam szinte tövig,mert lassan fel kell őket szedni.
el kell ültessem majd a tulipánokat is,igaz,még csak egy csomaggal van csak eddig.
De bízok benne,idővel több lesz majd:)

Ma meg egy kedves barátom így vidított fel:
Én: Halló tisztelt kutya!
Kutya: wufff!
Én: Át tudna adni egy üzenetet Gabcsyka Nusszihercegnőnek?
Kutya: Wuff, wauuu weüüü, nyüssz!
Én: Áhh ennek örülök, megmondaná neki hogy nagyon puszilom és hogy válaszoljon amennyiben a gép közelében lesz?
Kutya: Waúúúúúú wafff!
Én: Rendben. Nagyon köszönöm. Viszlát tisztelt kutya!
Kutya: Wefff!

Kedves volt tőle,köszi neki :)Rámfért,mert nagyon nyúzott vagyok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése