2011. október 13., csütörtök

Október=hideg!

Hmmmm....Tudom nagyon hülyén kezdem ez a blogot,de az a baj,nem is tudom hol kedjem,és hogy nehogy valamit kihagyjak belőle.Talán az első az nekem,hogy megismertük Petit,egy Bakonybéli srácot,aki nagyon édes és az anyukája is szeretettel fogadott,mikor elmentünk hozzájuk.Igaz,vissza kellett játszani a motort Füstibe(a kisautóba),de addig én kihasználtam a lehetőséget,és beszélgettem Mónival,Peti anyukájával.Peti diszleksziás,és van neki egy autizmuson alapuló ragaszkodása mindenhez.Ami néha nem olyan rossz.De nagyon kedves srác,és megígérte hogy jön segíteni nekünk pakolni a talinál.Kézségesen segített is Peti nekünk mindenben,és még haza is jöttünk a takaróért,párnáért,mert kevés lett. Festettem 8 darab poharat,azoknak,akik jópofa választ adtak arra,hogy hány éves a pápa. Az előkészületek elég sok időt elvettek,mert egy napot pakolgatták a fiúk az ágyakat,székeket,asztalokat.Az idő ellenére,ami persze esős volt,nagyon sok kisautó jött el ide Pápára,meg is telt a szállás egykettőre.Este nagyon nehezen indult be a buli,mert sokat beszélgettünk.Hajnali kettőkor indult el minden,de ott volt piálás ezerrel.Ennek csak a klub vezetője,atyja nem örült annyira.A végén már a szobatársunkon nevettünk,mert elaludt,és egy porral oltót nyomtak a fiúk a kezébe.Másnap reggel elindult nagyon nehezen a banda a víztoronyhoz.Én nem mentem fel,mert 202 lépcső vezetett fel addig.Azt hiszem élvezték azok,akik felmentek :) Ezután a kastélyhoz mentünk.Úgy beszéltük meg,hogy Szabi a kastély parkjában megy végig azokkal akik nem akarnak bemenni,én meg a tömeggel maradok,de úgyis idegenvezető van.Nagyon sok szép dolgot láttunk,és jót vigyorogtunk az elejtett egy két poénon.Nem is gondoltam hogy ennyire szép termek is vannak abban a kastélyban.Nekem a piros terem tetszett nagyon,az olyan szép volt,és megfogott.De jó lenne,ha akkora nagy,és szép kályhácska lenne itthon.Nem beszélve arról,azt abban az időben kintről fűtötték,hogy ne zavarja meg az uraságokat.Egyik kedves klubtársat kaptam el segítőmnek.Amekkora ,olyan hatalmasokat is lépett,de tudtam tartani a lépést a többiekkel,amire büszke voltam .A kastélyban a pincében is jártunk,bár nagy látványosság nem volt ott.Raktárnak és "hűtőnek" használták azt.A kastély után mentünk Csesznekre,mert ott már vártak minket az étteremben.Ott egy nagy pince helységben kaptunk helyet.Hangulatos volt,és nagyon vendégszeretőek,még a kutyát is beengedték a kajáldába.Ráadásul egyből hozták Becks-nek a vizet (a kutyunak).A levesből is annyit ehettünk,amennyit akartunk,és a második is nagyon laktató volt.A végén palacsinta volt a desszert.Sajnos eleredt az eső,így a vár kimaradt.Vissza indultunk a szállásra,de út közben egyik srác előzött ,szemből jöttek,és behajtott az árokba,ahol fel is borult.Szerencsére nem lett bajuk.A szálláson megint elkezdődött a piálás,és misét is tartott Karcsi,aki a feje fölé emelve a bort,mondta a mise szövegét .Hehe.Mi már Szabival nagyon elfáradtunk,de tudtuk holnap már vége,és az azért kicsit fájt.Vasárnap reggel Magyargencsre mentünk a hadiparkba,ahol tankok,ütegek,és sok más érdekesség volt.Mindenki gyerekes érdeklődéssel mászott a tankokba,a kocsikba.Én is felmásztam az egyik autóra,igaz megkínlódtam,mert nagyon magasan volt,de végül büszke voltam magamra.Délutánban már mindenki ment haza,mi visszamentünk tartozást lerendezni a hotellal,és takarítani azt.Petike segített sokat. Szeretjük a csapatot.


Végre Szabussal kijutottunk a lomis piacra és persze megint én jártam jól,mert kaptam vasalót,vadiújat,és 100 forintért egy kis vitrázsfüggönyt,meg még ezt azt.
A kiskertemből meg beszedtem a virágokat,de az árvácska és az a vadon nőt virágocskák viszont nagyon szépek még mindig.Bent a kaktuszkák nagyon boldogok,és gyönyörűek.A dracéna az megbuggyant,mert a nagy vastag tövön hozza a hajtást,de ez nálam már nem fura lassan.A muskátlik a kisszobát bérelték ki,mint tavaly.Topi meg sajnos egyedül maradt,mert Baggio cica eltűnt :(
Keresi is nagyon a cimboráját,így döntöttünk,hogy befogadunk egy másik kiscicát is mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése