2012. május 16., szerda

Szombathely

Szép napokon,és egy kellemes kikapcsolódáson vagyunk túl.Szombathelyen jártunk,mert a Fiat126 klub,azon is belül Taki rendezett egy tavaszi találkozót Szombathelyen. Pénteken Szabi még 10 óráig dolgozott reggel,majd ment tescoba bevásárolni még egy pár apróságot. Az után jött haza hozzám,és bevárva Mr.Petit,indultunk is délben Szombathelyre.Jó melegnek ígérkezett,így szoknyácska játszott be.
Elindultunk,és félúton találkoztunk Szudással is,így 3 kisautó ment a talira tovább. Szombathely határában Bea rángatózni kezdett,és nem igazán volt erő a motorban,a fordulat visszaesett. Mivel előtte való nap Szabi kicserélte az e-gyújtást,így egyből arra gyanakodtunk,hogy a kondi sült be.
Így ahol tudtunk kínlódások árán,de megálltunk.Így is Takinak szóltunk,hogy bocsi késünmk,még most is fel kellett hívni,hogy menjenek csak nem érünk oda.Azt mondta megvárnak minket.
Sikerült hamar megoldani a problémát,de veszett tempóban haladtunk a cél felé.Mikor odaértünk,gyorsan átvettük a szállást,és ledobtuk a motyónkat. Irány az OTP!Na nem pénzt akartunk felvenni,sem betenni,hanem ott volt egy látványosság,a föld alatt.Egy alagút rendszer,és ezt egy vastag páncél üvegen keresztül,fentről az OTP-ből lehetett látni.Utána lementünk oda,ahova le is néztünk
Jó hűvös volt lent,igaz,én teljesen a járatbaAznap nem mentem le,mert hát szoknyában voltam.... Miután feljöttünk onnan,a nagy melegre való tekintettel,Szabi hozott nekem gyorsan egy ananász jégkását,amit sokáig szürcsölgettem. Szombathelyen van egy templom maradvány azt mentünk megnézni.Igazán érdekes volt a látvány,és az,hogy egyáltalán azokat az oszlopokat hogy vitték oda,és hogy faragták ki. Este
Kifáradtam mire visszaértünk a szállásra. A szálláson vacsit adtak,ami nagyon finom volt. Aztán elkezdődött a klub csapatépítése,de beszéljenek a képek:
Szombaton mindenki kómásan kelt.Pedig el kellett indulni az arborétumban,ahol már vártak minket.Mi felmehettünk egészen a kastélyig,bár utólag már meg tudtam volna mászni a távot,nem volt messze.
Fent a kastélyban megebédeltünk,és útnak indultunk visszafelé. Taki kitalálta,hogy menjünk el a "senki földjére" .Így elgurultunk.Ott persze megint jött a baromkodás felsőfokon.
Kőszegre siettünk,és ott egy várat,és a belvárost néztük meg,és egy forró csokit ittam párommal,ami nagyon jól esett,mert lehűlt az idő addigra.
Vasárnapi finálé meg az volt,hogy a Legio bemutatott nekünk egy részletet az ókori harcról.Köztük volt Taki is.
Képek itt: https://picasaweb.google.com/112920312331699686986/Club126TavasziTali2012051113 https://plus.google.com/photos/113250288322281593510/albums/5742037248231409297