2012. április 30., hétfő

Kezdődik az élet

Igen,elkezdődött menthetetlen a nyár is már,pedig alig volt tavasz is.Pesze én kegyetlenül nem bánom.Végre virágok díszítik a teraszt,és illatok terjednek szét mindenfele.Éreztem a repce illatát a határban,és éreztem a petúniának is az illatát,kint a teraszon.
Ki is ültem a teraszra sokszor,mert én nagyon szeretem a virágokat,illatokat.Néztem hogy fejlődik az a sok pici kis hajtás,ami kibújt.Ültettem megint a kiskertbe megint finom illatú virágokat,és egy kicsit sem mondható szépnek,virágot.De ami a lényeg,hogy mikor a kicsit sem szép virág kinyílt,olyan csodálatosan szép volt,hogy egyből elámultam.Ő minden napsütéskor kinyílt,és mikor nem sütött a nap,összecsukódott.Vettünk Szabival egy fekete színű petúniát is,cserépben.Igazán mondom,még ilyet nem is láttam.Először nem tetszett nekem,ott is hagytam a virágosnál,de aztán nem sokra rá,mégis rájöttem,hogy mivel ritka szép virág,így hozzuk el. Amikor kiültem a teraszra,éreztem is az átható illatát.Majdnem behoztam magammal a lakásba,mert annyira nehéz volt megszabadulni az illatától. A tulipánok meg valahogy érdekesen nőnek,mert egy hosszú sort végigültettem ,és ebből folyamatosan 4-5 db virágzik,és egy szín egy kicsi kupacban.
Szeretném,ha idén a hajnalka befutná az egész belső kerítést,de sajna erre kicsi az esély,mert a sziklakert körül rengeteg a hajtás,de amúgy meg egy egy szál. Két rózsatövet vettünk még a sárga mellé,na azok is hajtanak végre.Mamitól kaptam nagy tölcséres virágot,és azt is épp ma néztem meg,szépen hajt :)
Kaptam Szabitól szélforgót,amit én csak pörgő-forgónak nevezek.Ez meg lett beszélve,hogy most vesszük majd meg,mert akkor egészen drága volt.Ezt a szerkezetet napelem hajtja,és azért ilyen drága.De most le is volt árazva,így Szabi választott nekem egy pillangót,ami körbe körbe forog,szintén egy napelemes motor segítségével. Mikor jöttünk hazafele,eszembe jutott,hogy épp a szomszédba lomiznak,így mondtam Szabinak át szeretnék menni,hátha találok asztalt a kertbe.....Persze találtam is!Szépen másnap le is sikáltam,és büszkén felállítottam a kiskert közepébe.Be üzemeltük a tél közepén vásárolt szivattyút is,bár nem volt könnyű,mert slagot is,és sok toldót,és csatlakozókat kellett hozzá venni.De most már a kútból is jön víz.Ezzel a módszerrel öntözve macerás,és nem beszélve arról,hogy idővel derül csak ki,hogy megéri e nekünk. Kértem Szabitól egy laptopot is,mert kint is szerettem volna a konyhába gépezni,mikor ő alszik,nem beszélve arról,hogy így legalább saját gépem,és bátrabban beleturkálok mindenbe. Győrbe kellett átmenni érte,mert használtan vettünk,egy egész korrekt áron.
A laptop nagyon szép állapotban van,és nagyon nagyon megszerettem.Persze most is arról írok. Azért szeretem a laptopot,mert akár az udvarról is netezhetek,ha úgy tartja a kedvem. Egy álmom vált valóra ezzel a laptoppal.Kicsi nyúl "kicsi" laptopja.Ha tehetném,még a wc-re is magammal vinném,de azért annyira nem esek túlzásba:D Ezen a hétvégén,meg kirándulni voltunk.Szombaton menni kellett Petihez Bakonybélbe ,mert mondta csöpög a váltóból az olaj.De jött Szabinak a felismerés,hogy ha már ott vagyunk,szaladjunk el Veszprémbe az állatkertbe.Peti is velünk tartott.Nagyon jó volt,sokat sétálgattunk,és nagyon édi állatokat láttunk .Kedvencem a nagyfülű sivatagi róka lett.Helyes kis állat. Vasárnap meg úgy volt,hogy vagy megyünk,vagy nem,a vidámparkba a keresztfiunkkal,Árminnal.
Mivel Árminnak jött a foga,így 40 fokos lázzal küzdött esténként,de mégis el tudtunk menni.
Nagyon jó volt a vidámparkban,élveztem nagyon.Nagyon sok mindenre felültünk megint,pedig ami azt illeti,nagyon ki voltam dögölve az elötte való napi hosszú séta miatt.
Este hulla fáradtan dőltünk le,Szabi adása után :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése