2012. július 24., kedd

2012 Fiat 126 találkozó Agárdon :)

Előzmények:Vasárnap Gézáért jött Dömi,mert ő vállalta be hogy leviszi őt Agárdra.Hétfőn este csörgött a telefon,hogy mi lenne ha benne lenne Gézuka a tv-ben...mondtuk Szabival egyöntetűen,hogy persze.Így kedden reggel Gézu ott feszített a Tv2 Blatonalmádi stábja elött,a Golden Coast énekesei mellett.
http://tv2.hu/mokka/video/eden-levi-kispolskival-csapat

Szép reggelre ébredtünk,egy olyan jeles napra,amit minden évben várunk.Igen,igen....
Agárdi Fiat126-os talira indulunk.Csütörtök reggel szipogva köszöntem el a két kis rossz Bigyó és Bogyótól,majd aztán az udvaron nagy szemekkel néző Szotyolától.
Csütörtökön időben indultunk,hogy tudjunk segíteni Nyuszyéknak a pakolásban.Pápán még Dávidék is hozzánk csapódtak,így két kisautó kezdte meg az útját a jeles napokra.Gondtalan autókázás,és némi kicsi bevásárlás után,ahol Petivel taliztunk,és aztán egy gyors iramodás után Fehérváron voltunk.Gyorsan bepakoltunk a kisautókba,és meg érkezett Dömi,Gézával is.

Jókat nevetgéltünk,
Dömi mondata tetszett:" betettem Gézát a tv-be,hogy lássátok jól van"
Elindultunk Agárdra,ahol még rajtunk kívül nem sok polski volt,vagyis senki sem.
Elkezdték a fiúk az előkészületeket,mint pl a hangosítás,a klubos zászló kifeszítése,és ilyen olyan dolgok.Addig én,meg Dávid barátnője, Betti,elbeszélgettünk kellemesen egy kis padon.
Délután kettőkor már állt minden,bár a nagy szél miatt,majdnem kidőlt a regisztrációs sátor,de aztán megoldották :)
Mi elszaladtunk enni,egy pizzázóba Dávidékkal,és csak utána regisztráltunk.Büszke voltam rá,hogy Gézuka az én nevemen van,és ő általa kapok klubos pólót is!
Csütörtökön még úgy a lézengésen kívül nem sok minden volt,így körbe tudtuk járni a kisautókat.
Ricsivel kerültünk egy szobába,nagyon örültem neki,mert Ricsi nagyon csendestárs volt.Pénteken reggel,a kolbi zsírját kentük a kenyérre a Zulu barátnőjével együtt,de segített nekünk még Sudi felesége is,köszi :)
Pénteken csapat versenyek voltak.Először egy kiszuperált kisautót kellett tolni,majd ezen a kisautón egy kerékcsere.De volt még foci,és volt autó alkatrész hajító verseny is.
Nagyon jó kis csapat versenyek voltak :)
Az estét egy finom babgulyás koronázta,majd jött a karaokés srác,aki már szinte családtag.
Hajnali fekvés,korán kelés következett megint szombaton,megint mentem ellátni a bandát hadtáppal.
De sajna ott kellett hagyjam Zulu barátnőjét,mert tájékozódásira mentünk,amit korán feladtunk,mert még aznap a számok sem mentek,rossz navigátor voltam...
Az ügyességi versenyen elindultunk,ami megint bekötött szemmel való vezetés volt,és nekem kellett navigálni,de most jobbak lettünk mint anno,mert "csak" 2 bóját vittünk ki.
aztán padok között kellett elmenni ,hogy ne érjünk hozzá...hát 2x sikerült,és egy nagyon cifra kanyarnál vagy 6x tolatott Szabi.
Még Dávidék is indultak,és Peti is.Ráadásul még a délután folyamán vezethettem Gézát is,kuplungolhattam is.Ezzel csak az a baj,azóta is bennem van,mikor megyünk legközelebb tanulni....Aztán ismét kajálni mentünk,ugyan oda.Kaja után a popstrandra siettünk,mert ott állítottak be minket a felirathoz.Mikor kész lett,szavaztunk.
Jött a felvonulás,ami dinnyést,és Pákozdot kötötte össze.
Nagyon szép volt,nagyon élveztem,és még a kezem,vagyis a tenyerem azóta is zsibbad,egy pacsizástól.(De megérte,jót nevettem)Az este eredményhirdetés,és tombola volt.Persze megint nem jöttünk üres kézzel el :)
Este kicsit eleredt az eső,de csepergőesőben még megettük a pince pörit.Ahogy Lajoska mondta,mikor össze dőlt a sátra,"na és?polskis találkozón vagyunk!"
Szombaton este még beszélgettünk Zizivel,K.G-val,Ricsivel,és Szabival a szobában.
Vasárnap reggel ismét jött a reggeliztetés :) Mivel oktatóval voltam,így turbó fokozattal kentem a kenyeret,és vágtam a hagymát.Azt hiszem álltam a sarat.O.Gy még egy pár szem paradicsomot és egy kis paprikát is adott nekünk.
A gyorsulási versenyre a popstrandra mentünk.Nem volt túl jó idő,de aztán a végére egészen meleg lett.Előbb a gyorsulási,majd a szlalom jött.Szabi megbeszélte oktatóval,hogy megyek vele egy kört szlalomban.Nehéz volt nagyon,talán mert nem voltam eléggé fürge,de nagyon élveztem.
Miután vége volt ott a versenyeknek,vissza mentünk a kempingbe segíteni.
Hajrá DKW!

Remélem egyben hazaértek az ajándék kisautóval,amit versenyekre használt a club :D
Vasárnap este kis Bea hisztivel (elszakadt egy kábel,ami miatt rángatott) ,de hazaértünk.Dömivel még estében kicsit beszélgettünk.Aztán örültünk az állatainknak,az új kaktuszvirágnak,és persze az ágynak is.
https://www.youtube.com/watch?v=def3_ltFmVY&feature=player_embedded

Jövőre is veletek!Köszönök mindent nektek,és köszönöm a pólót is,büszkén fogom hordani!Köszönöm oktatónak a reggeli kávét,nélküle zsíros fej lett volna,nem kenyér,és azt,hogy kormányos lehettem !:D Köszi Döminek,hogy Géza lejuthatott Agárdra.Köszönöm a Cserpes sajtműhelynek a finomságokat.Legszívesebben fel ettem volna mindent :D
Külön köszönöm páromnak,hogy úgy segített nekem mindenben,és odafigyelt rám,hogy tudjak enni joghurtot,és rudit.Na meg persze az összes nyűgömet kibírta,és vasárnap az Isteni jégkását,és ebédkor a fini palacsintát .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése