2012. augusztus 30., csütörtök

Nyakunkon az ősz,én meg egyre jobban kétségbe vagyok esve a hidegebb időtől,és attól hogy lassan meg kell válnom a kint burjánzó virágaimtól,


akikért nagyon sok mindent megtettem.Pedig már az a sárga kaktuszka megint virágzott,



és Szabinak a kúszó növénykéje,amit szépen terelget felfelé,sok szép virágocskával lepett meg.



Nem beszélve arról,hogy a fekete petúnia is újra virágba borult így az ősz közeledtével.

Ráadásul a sok sötét,és világoskék hajnalka között találtam egy szál rózsaszín hajnalkát.

Annak örülök,hogy azért szobai növénykéim is vannak.Ők majd télen beköltöznek a szobánkba,és a konyhába is jut majd :)





í




A nappalit is sikeresen befejeztük,és meg kell hagyni,nagyon szép lett.


Leraktuk a műpadlót,ami hihetetlenül sokat szigetel a hideg ellen.Még terveztem,hogy a falra majd veszünk vagy nagyobb képet,vagy pedig faldekorációt.De egy biztos,hogy amit mamánál vettünk pillangókat,ők felkerültek a nappaliba.




Kaptam Szabitól egy kis asztalkát,álllíthatósat,és a lomis piacon vettünk az ajtóra légy ellen függönyt :)

Elvileg mi azért mentünk ki,hogy nekem vasalót nézzünk,ami sikerült is :D Ráéadásul még két cérnát is kaptam a varráshoz.




Szóval jelentem haladunk! :) A konyhában a régi lámpa búra helyett is vettünk szintén rizspapírból egy hatalmas gömb formájú búrát,ami egész jól feldobja a konyhát.

De ezen felbuzdulva,a kis konyha is kapott egy sokkal kisebb,és szimpla fehér papír búrát.Azt hiszem nagyon szépen alakítgatjuk a környezetünk ahogyan tudjuk.
A macskoszok is nagyon sokat nőttek már,és új szokásukká vált,hogy minden éjjel a párnámon alszik mind a kettő,én meg a párna alatt,félig az ágyról lelógva.Na de sebaj,mert nagyon szeretem őket,és amikor nem jönnek este oda hozzám,akkor meg vagyok sértődve rájuk.
Maminál is jártunk a találkozó után,és nagyon jól éreztük magunkat,bár Kecskemétben kicsikét csalódtam,mert a közlekedés arra nagyon borzalmas,és nem találtuk meg látványosságokat rendesen.Ami nagyon tetszett Kecskeméten,az a harangjáték volt.Ilyent még nem hallottam.Gyönyörű volt.
Kecskeméten vettük a fent említett pillangót is,és kaptam Szabitól egy "mapet" pillangót,meg egy pár pillangós fülbevalót is :)


Idén még meg akarunk venni egy szobabútort a kis szobába,hogy tényleg minden kényelmesen elférjen.Mamikám nagyon sok ágyneműt és terítőt,díszpárna huzatot adott.
Jövőre tervezzük,hogy a wc-ben kicsempézünk,meg kint az udvaron a garázs,és kapu lesz rendbe rakva.


Most már tényleg jó itt lakni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése