2010. február 6., szombat

süti készítés

Most egy kicsit el vagyok csúszva kedves naplóm,de tegnap azon kívül hogy vásárolgattunk,meg begyúrtam a tésztát,nem nagyon történt semmi.Ma viszont megcsináltam a sütikét,hát mire végeztem,azt hittem leszakad a derekam.De megcsináltam a finom vizen kullogót.Párom meggyanúsított reggel,hogy vízbe fojtottam szegény tésztát :D Ugyanis egy éjszakára vízbe kell tenni,majd be a hűtőbe.Azt hittem hamar végzek a sütivel,de sajnos 14.00-ig görcsöltem vele,bár 10 után kezdtem el,mert megvártam párom adását a rádióban.Annál nincs jobb,nekem elhiheted,mikor kiflit tömnek kora reggel a szádba,és utána lágy zenére,félkómásan majszoltam a kiflimet.Tehát ott jártam,hogy 14-kor sütit megalkottam,aztán megcsináltam a túrós csuszát ebédre.15 órakor felkelt párom,aztán együtt ettünk,majd kimentünk Beán gyertyát,légszűrőt




Ő Bea.a kicsi lány,a mi szemünk fénye










meg olajat cserélni.mikor végeztünk,akkor átfagyva bemásztunk,és úgy döntöttem megcsinálom a másik édességet.Annyira guszta volt,hogy majdnem csorgott a nyálam. :D Szóval ez a napom gyönyörű volt,mert így nem voltam egyedül,vagy egymagamban.Hát most itten vagyok kedves naplóm,már lefürödtem,mert éjféltől párom adásban lesz.Hát ez a mai nap kissé nehéz volt,de szerencsére minden jól alakult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése