2010. április 8., csütörtök

hogyan lesz varrónőból kőműves....

Barátomhoz jó korán felkeltem,mert tudtam hogy jön Szabus,és megyünk be Pápára,utalni pénzt.Hét órakor keltem fel,és had ne mondjam,össze voltak nőve a szemeim,nem kicsit.Beszürcsöltem a barátom,aki mindig felkelt,majd elmosogattam,addigra ért haza Szabi.Bementünk Balázska tojásaiért,meg a boltba a csokikáért,majd mentünk be Pápára,közben Szabus elmesélte nekem,hogy lehet Beába erősebb izzót rakni.Én lehet mert félkómás voltam,vagy csak szimplán szőke,de nem értettem mit magyaráz.Beértünk,és Szabival bementem az Otp bankba,hogy ne üljek a kocsiba.Majd haza siettünk,hogy tudjon a kedves pihenni.
Én,mikor Szabi lefeküdt,neki álltam babfőzeléket gyártani.Mikor kész lettem megtömtem a hasimat.Nem hagytam hogy a vasalás bent tartson a lakásban,így teljesen kiköltöztem az udvarra.Néha nagyon melegem volt,néha fáztam.De kivasaltam mindent.Vasalás után tervem volt a függönyvarrás,mert a konyhába nagyon idegesített,hogy nincs függöny az ajtón,és a wc-ben meg sötét van mert rózsaszín függöny van ott.Neki is álltam megcsinálni.Próbáltam a gépemet,de sajna valami nem jó rajta,így kézzel ideiglenesen megférceltem.Jó sok idő el is ment vele.Mikor meglett ez is,felraktam a kivasalt függönyöket.Szabi magától felkelt,így csak bevittem neki az ételt.Kicsit beszélgettünk a hétvégi tapétázásról,majd neki álltunk előkészíteni a szobát.Hát mit ne mondjak,nem kicsit leesett a vakolat tégláig.De szerencsére gipszel meg lehet oldani majd.Úgy nézek ki most is,mint valami kőműves.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése