2010. április 9., péntek

szabadban...

Reggel nehézkesen kerültem ki az ágyból,mert az, húzott vissza megint,és megint.Párom közelsége is vissza tartott,nem volt kedvem felkelni.Olyan 10,negyed 11 körül kimásztam a barátomért a konyhába.A barátomat az udvaron ittam meg,és meglepődtem,mert a kiskutyák az udvaron voltak,szanaszéjjel.Akárcsak ahogy én töltöttem fel ide:







Az egyik nem tudott kijönni a kenelből,mert olyan husis,aztán kivettem,ha már a többi is kint volt.Ma úgy döntöttem,hogy kint a kertet regenerálom kicsikét.Ezért elkezdtem kihúzkodni a gazt.De nem volt sok,így döntöttem az felől,hogy füvet nyírok,nem kis területen.Most feltettem a fűgyűjtőt és Szabus ilyesztgetésével kapcsolatosan,hogy hamar meg telik,nem telt meg gyorsan.A garázs előtt,és a kapu között neki is álltam.Mire végeztem,nem kicsikét,ki is fáradtam,de egy utolsó lendülettel a zárt részen is lenyírtam a füvet.Többször is ráléptem a zsinórra,ami kihúzódott.Meg is lepődtem rajta de nagyon.



A sziklakert és a tulipán körül kénytelen voltam ollóval nyírni a füvet.Szép lett nagyon az első kertem,csak azt sajnálom,hogy sem elől a kertbe,sem kint az utcafronton,még nem bújt ki a virág.A hátsó kertben ,amit Putta ültetett kihajtott minden,és ez vígasztal.Egy tejes láda fű lett.Sajnos ma elég jócskán szidtam a kukásokat,mert kéthetente viszik a kukát.Egyik héten a zöld hulladékot,a másik héten meg az egyéb háztartási szemetet.Most az a kérdés,hogy a zöld hulladékot mikor viszik,mert én valószínű nem tudom kivinni,annyira nehéz a kuka,és az árkon sem tudom áthúzni.Tehát jó lenne,a Szabi itthon lenne,mikor viszik el,és kihúzná a kukát.Én ma nagyon büszke vagyok magamra.Jó melegem is lett odakint,és csodák csodája a vizet is ittam mint a fene.Ma én tejfölös tésztát ettem,mert maradt még főzött tészta,meg tegnapról egy kicsi tejföl.Jól esett nagyon,mert már terveztem,hogy eszek egy ilyesmi kaját.Nagyon szeretem.Elültettem a virághagymát még amit Szabi anyuja adott,mert azt a múltkor nem is vettem észre.Fogalmam sincs róla,milyen virág lesz,ha kinő,de nagyon nagy gumója van.Mire ezzel a sok melóval kész lettem,alig álltam a lábamon,szinte mondhatom,hogy össze nyeklettem.Szabust ébresztettem háromnegyed 4-kor.Neki zöldbab főzelék volt az ebéd.Elkezdtem glettelni a falat,de rájöttünk,hogy felesleges,mert gyors betonnal kéne megcsinálni.Így be sem fejeztem.






De tiszta gipsz lettem,az már tuti.Szerencsére nem kisestélyibe álltam neki,hanem amiben tegnap is.Össze takarítani is Szabi,mert én már kettőig nem láttam.Lefoglaltuk a szállást a nyaraláshoz,Kehidára,és nagyon inteligens volt a pasi akivel beszélt párom.Ő volt az egyetlen,aki be is mutatkozott neki.








Még az este folyamán meglocsolta a kertet a Szabuska,én meg megetettem az állatokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése