2010. április 11., vasárnap

tapétázás...

A szombattal kezdetét vette a tapétázási program.Reggel nyolckor jött Szabus a melóból,és mivel lusta voltam,így ő keltet.Kikúsztam az ágyból,majd mentem szokásos módon a barátomért.Gyors akartam lenni,mert tudtam Szabim elindult Puttáért Pápára.Mikor megittam a kávémat,neki álltam felrakni az ebédet.Húslevest csináltam,meg rakott krumplit.Igyekeztem a lehetőségekhez képest gyorsan haladni,hogy délre kész legyek.Sikerült is nekem.Addig a fiúk elkezdték betömni gyors betonnal a kiesett részt,mert gipszel nehéz lett volna megoldani.Közben a 40 kilós gyors betonból maradt még,azt a garázs elé elterítették a feljáróhoz.Putta elkezdte lemeszelni ebéd után a plafont,és elkezdték felrakni a tapétát.Én egy gyors mosogatás után besegítettem nekik,kenni a ragasztót a tapétára.Este hat körül végeztünk.Szabus mikor visszavitte Puttát,vett üdüslési csekkből pizzát.Közben hívott Marcsi a netről,és tök jól elbeszélgettünk.Mondjuk hírtelen nem jutott eszembe a neve,de tudtam ki ő.Elég korán lepihentünk,mert nagyon kivoltunk.

A mai reggel kicsit nyűgösen indult,mert mind a ketten Szabival,nem volt kedvünk felkelni.De tudtuk hogy muszáj,mert ma mindenféle képen be akarjuk fejezni a tapétázást.Felkeltem azzal a tudattal,hogy főzni sem kell,így kényelmesen kortyoltam a kávémat,míg Szabim bement ismét Puttáért,és elhozta a nagybátyját is.Gyorsan elugrottunk szavazni is.A nagybátyja közölte,ő hozott halat,és azt kéne kisütni nekünk ebédre.Kicsit bajban voltam,mert azt sem tudtam be van e sózva,vagy sem,így besóztam Putta tanácsára.Neki álltak tapétázni,és én addig kint a hallal ügyködtem.Délbe megkajáltunk.Még egy hatalmas lendület,és mondom kész a szoba.Én elmosogattam kaja után,majd bejöttem a fiúkhoz.Jókat röhögtünk Szabi nagybátyjával,Lacival."Hamar" kész lett a szoba.Mikor Szabus vitte vissza apuját,és Lacit,akkor én ablakot pucoltam,utána felmostam a szobát és elmostam a vödröt,meg a kis seprűt.Azt hiszem holnap folytatom a takarítást.Szabi bepakolt a szobába,persze nem a megszokott módon,hanem kitaláltam a "sarokra" módszert,és az szerint.Csodás lett nagyon!Miután megettük a pizzát,amit ma hozott,megint.Most egy csodaszép szobába,vagyok,és gépelek ezerrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése