2010. május 29., szombat






Az elmúlt napokban sem kedvem sem időm nem volt igazán írni.Tegnap előtt nehéz nap volt.A torna előtt nagyon fájt a hasam,és már úgy voltam a dolgokkal,hogy be sem akarok menni,de Szabi rábeszélt.Mikor vége lett a tornának,akkor Szabitól kaptam egy sajtos pogit,meg túró rudit.Nagyon finom volt,és hálás is voltam érte,mert elötte nagyon nem ettem semmit,és már fájt a hasam az éhségtől is,mivel előtte való nap nagyon begörcsölt a édesítőtől a hasam.Mikor haza értünk,én neki álltam egy kicsikét rendet rakni mindenhol.Addig Szabi kint metélte a füvet a fűkaszával.De egy idő után besokallt hogy tartania kell azt a kaszát,így az elektromos fűnyíróval próbálkozott.Egy darabig ment is szépen az a csöppnyi fűnyíró,de egyszer csak megadta magát.Szabi eléggé ideges lett,és kaszával folytatta a nyírást,de a dereka nagyon nem bírta,és közölte velem,hogy nem Beát fogjuk lefestetni az idén,hanem veszünk egy fűnyírót.Nagyon zaklatott volt Szabi,és nem értettem mi a baj.Ennyire a fűnyíró nem készíthette ki.

Mikor elment dolgozni,én neki álltam takarítani a konyhába,meg a nappaliban is,és át is rendeztem azt kissé.Este beszélgettem Szabival az internet segítségével és mondta valamit eltitkoltam elötte.Végül kiderült a dolog mi volt az,és este mikor haza jött megbeszélgettük,de nagyon fájt a szívem a dolgok végett.
A tegnapi nap reggel bent voltunk Pápán,mert járok gyógytornára a derekam végett.Mikor beszálltam a kocsiba Szabus adott nekem egy csokikát,aminek nem azért örültem,mert édesség,hanem azért,mert gondolt rám,mint ahogy mindig szokott.
De Szabi tegnap előtt eltervezte hogy vesz fűnyírót,így bementünk a tecsóba.Volt több féle,és több féle árban is voltak ám.De végül egy fűgyűjtőset vettünk.Ez méretre kétszer akkora,mint a kis elektromos volt,és persze dupla teljesítménnyel is.Na és persze most már benzines,nem elektromos a gép.Alíg fért be Beába,de én hátulra beültem és nehezen,de befért előre dobozostól,mindenestől.Szabi annyira örült neki,hogy el is kezdte szerelgetni össze.Én néha néha segítettem neki ki igazódni azon a rajzon,ami volt hozzá.De mikor kész lett,azon kívül hogy beindíthatta,(itt jegyzem meg hallkan,olyan hangja van,mint az Ifának volt)
és pár percig járathatta,azon kívül nem volt ideje kipróbálni,mert mennie kellett dolgozóba.
Ettünk,és sajnos el kellett menjen.Kicsit megint rám tört a motorozhatnék,a száguldás.Így felpattantam öreglányra,és elindultunk kicsit "nyaralni".Baggio


Körbe mentem Vaszaron.Felmentem a templom melletti kis utcába.Meglepődtem,hogy ott is van egy temető.Az volt nekem a fura,hogy a temető mellett volt egy nagyon takaros,szép kis házikó.Első ránézésre olyan volt,mint egy kis nyaraló,mert még a fű is körülötte szépen gondozva volt.Tanakodtam egy kicsikét,hogy de szeretnék hasonló kis házikóban nyaralni.De akkor jött egy hideg zuhany,hogy megláttam az udvarban sírköveket,és egy táblát a kapun,hogy egy sírkő kft...Mérgelődtem is,hogy mi a görcsnek egy ilyen szép kis házikó egy sírkő készítéshez.Pedig mondom,varázslatos volt,ott a domboldalban az a ház...El mentem a bolt fele is,ahol Szabi mindig a zsömiket veszi,na és persze az öcsi csokit is.Valahogy azt éreztem hogy tovább akarok menni azon az úton.Láttam egy eléggé idős nénit és egy bácsikát.A néni permetezte a fát,és ez a látvány nagyon megfogott engem.A bácsi állt a néni mellett.Szép koruk lehetett nekik,az már biztos.Mentem tovább azon az úton,és az útnak vége lett,de volt egy kis földút.Azon bementem,és egy amolyan erdősávvolt körülöttem.Én nagyokat szippantottam a levegőbe.Nagyon hangulatos volt,és csendes az a környék.Mikor vége lett az erdősávnak,egy elhagyatott házhoz értem ki.Nem volt sem ablaka sem ajtaja,bár láttam ajtókat a házon belül,a falnak döntve.Kicsit ez a ház ilyesztő volt.Olyan érzésem volt,hogy öregek lakták azt,de sajnos meghaltak,és a ház ott maradt úgy,és az évek csak dolgoztak rajta hosszú időkön át.Vissza fordultam,mert ugyan volt még arra út,de féltem hogy nem találok haza ha be megyek arra.Még Balázsék fele is elmentem,mert kíváncsi voltam arra a vasútállomásra az utca végében,mert annak is van hangulata.Olyan kettő körül értem haza,és én neki álltam a szobát kitakarítani,mert valahogy nem jó szagok voltak bent,lehet a bolhabusz jelölgetett.Kisikáltam a szőnyegeket,felmostam mindent.Elég is volt akkor úgy éreztem,így leestem a fotelba,és elkezdtem játszani,egy ügyességi játékkal.Este haza jött Szabi,és mondta hogy mennie kell másnap dolgozni.
A mai reggelen elég hamar megkeltünk,vélhetően a tornák miatt,mert amikor tornára kellett járnom,akkor fél nyolckor keltünk.Kimásztam az ágyból,és ki mentem a konyhába a barátomért,de meglepő módon,előbb a kajához való húst vettem elő,és el is mosogattam.Reggel teljesen el is maradt a barátom.A kajával nagyon gyorsan kész lettem,Szabi addig a fűnyírót próbálgatta kint.Hát nagyon ügyes volt,mert kint az utcán is,bent a terasz előtti kertben,és még kint a nagy kertben is lenyírta a füvet,és csak áradozott nekem,mikor kimentem hogy megnézem mit csinál.Azt az örömöt,és boldogságot nem láttam még soha az arcán fűnyíráskor,mint most.Boldog voltam hogy egy fűnyíró milyen csodákra képes.Mondta nem is fáj annyira a gerince neki,és akkor már ez a fűnyíró nagyon nagyon megérte.Mikor bejött Szabus,kicsit beszélt Adriánnal,akinek komisz a kisautója megint.Majd ettünk Szabussal,és meglepődtem milyen puha lett a husika a pöriben.Finom lett nagyon,bár a leves enyhén szólva sűrű lett,a tésztától.De finom lett az is.Mikor a kedves elment dolgozni,akkor én neki álltam elmosogatni,és mivel Szabi kivette a földből a póréhagymát,így azt is elkezdtem lepucolni.Elkezdtem felmosni,de beindított bennem egy lavinát.A spejzban kitakarítottam,mert valami gombásodás(penész) megtámadta a kosarunkat.Kicsit át is rendeztem a spejzot is,de nem olyan látványosan.Mentem a mellék helységbe,hogy ott is takarítsak.Végül az étkezőben kezdtem felmosni,és jött egy kósza gondolatom,hogy azt is át kéne kicsit variálni.Meg is csináltam,és tetszik is az új design.Közben még a teraszon is kicsit sepregettem,meg a kertben fényképezgettem,meg gazoltam cseppet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése