2010. május 31., hétfő

Tegnap,vasárnap lévén,eldöntöttem pihenni fogok.Szabi is itthon volt,talán ez az egyetlen nap,amikor biztosra itthon van.Viszonylag hamar keltünk fel,mert Szabi déltől adásolt.Azért reggel még kiment a kertbe,és lenyírta a füvet az új fűnyíróval.Közben én főztem ki tésztát,és a levest kicsit fel higítottam,mert nagyon besűrűsödött.Mikor kész lettem,kimentem én is cseppet az udvarra.Hátul megnéztem a kert végében a kis árkot,amiről Szabi beszélt nekem.A két telek között található hátul,és egy-egy kerítés határolja el.Én mivel Szabi kint volt,és a "közelébe" akartam maradni,neki álltam kapálgatni a veteményes kertben.Egyszer csak látom,hogy Szabi nagy lépéseket tesz.Kiderült,hogy a két napja hajkurászott gyíkot akarta elkapni.Oda is hozta nekem megnézni.Még a farkát sem törte le,olyan ügyesen elkapta.Utána persze el is engedte.Fél tizenkettő fele megebédeltünk,és déltől hallgattam Szabi adását,közben készülődtem,mert az volt megbeszélve hogy adás után bevisszük a cd-ket az anyukájának,amit a mamájánál kellett otthagyni.
Négy órakkor indultunk el,de mielőtt oda mentünk volna Szabi mamijához,az előtt találkoztunk egyik Polskis klubtárssal,akivel elbeszélgettünk kicsikét.
Szabi mamájával beszélgettünk elég sokat,és este fele elindultunk haza.Elég koron feküdtünk,mivel Szabinak reggel meló volt.
A mai napom úgy kezdődött,hogy kimásztam az ágyból,majd a konyhába mentem a kávéért.Megittam,és közben még az állatoknak is adtam egy kicsike tejecskét,persze higítva.Neki kezdtem a kaja főzésnek.A megbeszéltek alapján sült oldalas,és rizi-bizi volt a mai kaja megbeszélve.De mivel tudom,hogy Szabi iks,meg én is szeretem a levest,így sok tanakodás után,fokhagymakrém levest csináltam,igaz sajt nélkül.Mikor kész lettem,úgy döntöttem,hogy a rossz időre való tekintettel,üvegfesteni fogok.Csináltam is sok különböző mintát,de egy közös volt,mégpedig a sok színválaszték.Szinte mire elpakoltam,Szabi addigra jött haza.Már nagyon éhes volt,így örült neki,hogy a kaja már az asztalon várta.Evés után Szabi leült kicsikét pihenni,én meg néztem Joshit.Szabi neki állt a békákat kitakarítani,én meg most itt csücsülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése