2010. május 13., csütörtök

eső,és megint eső...

A reggel napfényes időre ébredtem.Hamar kellett kelnem,mert jött Putta,megint csinálgatni a kertet.A szokásos kávé után,elmosogattam,kitakarítottam bolhabuszt,és erősen gondolkodtam,hogy mit főzzek ma.Putta olyan kilenc fele ért ide.Átöltözött és ment hátra a kertbe.Én neki álltam kenyér levest csinálni,mert abban biztos voltam.Felszeleteltem a kenyeret majd megpirítottam.Aztán kitaláltam ma gombóc lesz,méghozzá lekis.Mikor kész lettem a kajával,akkor kicsit rendet raktam,és jött Putta hogy megy,mert be van borulva nagyon.Elkísértem a helyi kocsmába,meglátogattuk Emikét.Most nem volt olyan jó ott,mert "sokan" voltak.El akartam kísérni Szabi apuját az Y-ig,de visszafordultunk mert neki állt cseperegni az eső,és ő hazáig akart menni bicajjal,de félő volt,hogy az állomásig nem ér ki.Itthon sokat beszélgettünk a családjáról,és hamar ment az idő szerencsére.Szabi a szokott időbe csurom vizesen jött haza,én meleg leveskével vártam.Megette,és megbeszélték Puttával,hogy mivel enyhül az eső,így hazateker.Szabival bevonultunk a szobába beszélgetni,mivel a eső ma is elmosta a fűnyírási tervét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése