2010. május 16., vasárnap

összefoglaló...

A szombat reggel keltünk jóóóóó korán,mivel tervünk volt,hogy kiszaladunk a lomis piacra,mert hátha van egy-két kincs ott.Nem volt egyszerű a kelés,mert Szabi hajnalban feküdt le a estében.Én még korábban is felkeltem mint ahogy ő,mert valahogy éreztem,hogy nekem szerencsém lesz.Pápára érve beugrottunk krumplee-ért (kicsi barna és sok van belőle)Oda értünk a piachoz,és Szabit unszoltam,hogy a piacnál szóljon hogy mozgássérülttel van,és be kell engedjenek minket elvileg egy közelebb eső parkolóba.Végül sikerült bejutnunk.A lomis piacra semmi szándék nélkül indultunk el,és én megláttam egy jó vastag lábakon álló vasalódeszkát,amit megkérdeztük hogy mennyiért adnak,és lealkudva elhoztuk viszonylag olcsón.Ott hagytuk addig amíg körbe szaladunk a lomis piacon,mert Szabi ismerte az eladót. Mentünk tovább,és megláttam egy fellépőt.Tudtam hogy a kicsi termetem miatt,szükséges dolog.Így rábeszéltem Szabit,vegyük meg.Le is alkudta a felére az árát,és szinte fillérekért elhoztuk.Nem sokkal odébb láttam virágot ami megtetszett nekem,és tudtam,hogy az átszervezés végett kelleni is fog még két virág.A kettő virág árából is alkudott Szabim.Rendes volt a csaj,mert még adott nylon szatyrot is .Találkoztunk Szabi nagybátyjával is.Én beszálltam a kocsiba,Szabi viszont elszaladt apukájáékhoz,akik a piachoz nagyon közel laknak,és elvitte a vasalódeszkát,mivel Beába nem fér be.Mikor beszállt Szabi Beába,közölte már megint én jártam jól...Hát igaza van,de ez szerintem így a helyes,mert kettőnk érdeke a vasalt ruha,és a rend is,amihez kell a fellépő.A virágok meg otthonossá teszik a lakást.Haza fele megbeszéltük,hogy paprikás krumpli lesz ebédre.Haza értünk,neki estem a krumplipucolásnak.Közben Szabi állítgatta az adásgépét.Jött szólni vagy fél 11 körül,hogy "baj van" mert adásba kéne menjen 11.15-től kb.Mondtam neki,mivel nagy szél van kint,és esik az eső,így sok dolga nincs,úgyhogy miért is ne...
Olyan 13-ra kész lettem a kajával.Szabi adás közben evett,velem egyetemben.Hallgattam őt,mert nagyon rég hallottam adásolni már.Kellemes lágy férfi hangja van a kedvesemnek.Szeretem is nagyon,mikor beszél.(Halkan megjegyzem,beszélni nagyon szeret..hahahaha)Adása után,én ültem a géphez,kicsit beszélgettem a barátaimmal,és egy leánynak próbáltam segíteni pár jó tanáccsal.Este Szabi hamar lefürcsizett,és csinált extra finom melegszendvicset nekem.Köszi édes ez úton is,nagyon nagyon finom volt!Még kicsit írogattam,aztán átadtam helyem Szabinak,és én pancsolni mentem.
A mai nap nem keltünk nagyon korán,talán a "megszokott" időben.Kitaláltuk mára a programot,hogy a laptopot(amiről írok most is)úgy helyezzük el,hogy kényelmes legyen,és a másik szobában rendet rakunk.Ezzel szemben,én kimentem mosogatni,és a spejzba betévedve megláttam a zsáknyi fehér répát.Tudtam nem úszom meg,hogy azt ne kelljen megpucolva elraknom.Neki is álltam,míg Szabim az eredeti tervet csinálgatta.De szerintem jó volt ez így nagyon,mert így minden haladt,és mindenki haladt.Én már nagyon untam a pucolást,mivel akkor már 2 órája csináltam.Akkora már a hupikék-törpikék dvd-t is megnéztem.Beraktam az után Fáraó-t,és felhangosítottam,és énekeltem ezerrel.Szabi el is sütött egy viccet ezzel kapcsolatban:"-Fiam!Ne járj annyit discoba,mert a végén meg fogsz süketülni!-Köszi anya már ettem! hangzott a felelet"Mihelyt kész lettem a répával,közöltem Szabival,hogy az éjjel répával fogok tutira álmodni,és ha azt hallja,mikor álmomból felriadok,hogy répa,akkor nem más pasival álmodtam,és nem is mentem át nyúlba(bár ő nyuszónak hív).Kész lettem végre,úgy megkönnyebbültem,hogy a mosogatás már gyerek játéknak tűnt,pedig volt ám szennyes edény,a sok pancsolásom miatt.Fel is mostam mindent odakint a konyhába,és még a krémet is megcsináltam,amit ezer éve nem ettem már.Bejöttem a szobába pihenni,és Szabival beszélgettünk.Megdöbbentünk,hogy elment a mai nap,de azzal nyugtáztuk,hogy nem eredménytelenül ment el. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése