2010. május 19., szerda

keresztelő

Tegnapi nap,a szokott sorrendben kezdődött.Reggel Szabus keltett a kajával,meg az Öcsi csokival.Majd miután felkeltem,eléggé borongós idő volt,így nem akartam semmit sem csinálni.Azért megcsináltam a borsó főzeléket,ahogy Szabi anyujától lestem el,hogy tejjel habarja be a főzeléket,és paprikát is rak bele kicsikét.Szóval mikor kész lettem,úgy döntöttem,hogy az üvegfestésnek adom át magam,de előtte elültettem azt a virágot a balkonba,amit vettünk.Most majd az ablak gyönyörű lesz,mert mind kettőben 4 színből válogattam muskátlit.Utána megcsináltam Rillának a nagy lábú egeret,üvegfestékkel.Csináltam Szabi anyukájának is egy képet.Mire kész lettem,Szabus totyogott ki a konyhába.Vittem neki a kaját a szobába,és este megnéztük a táskásokat a tévében.Szabi elment dolgozni,én meg éjjelig beszélgettem,hülyültem.
A mai reggel megint a "szokott"módon kezdődött.Reggel kaját hozott Szabusom,öcsi csokival kísérve.Felkeltem majd kávézni mentem.Mivel megint beborult az ég(mert korán reggel sütött a nap,ahogy Szabi mondja :tüs a pan)így úgy döntöttem,hogy ma is alkotok.De ma valami nagyot akartam csinálni.Kitaláltam egy virággal körbevett pillangós képet találtam ki Szabi anyujának.Kicsit fájt a kezem,mert a ceruza elég car volt,de hajtott a vágy,hogy megcsináljam.Mikor megrajzoltam észre vettem,nagy lett a keret.Így kiírtam a képre Szabi anyujának a nevét.Sokat dolgoztam vele de szerintem megérte.Még utána arra is volt időm,hogy gyöngyöt próbáljak fűzni.Nem jött össze az,de nem is izgatott annyira a dolog.Szabi hamar felkelt.Majd én leszedtem a szárítót,ő meg össze rakta a zenét,az adásához.Hallgattam Szabit,nagyon nagyon boldog voltam,és vagyok is,és felettébb büszke is rá.Igaz volt egy mondata,hogy Waikiki szigeten nagyon jó az idő,csak hát a földrengés tizedeli a túristákat.....Ezen annyira nevettem,hogy Szabi nem tudta nevetés nélkül felkonferálni a következő zenét.
Sajna nyolckor elment dolgozóba.Én meg próbáltam bolhabuszt becsalni,de sajnos nem jött be.Így lehuppantam netezni,és Andikával beszélgetni elég hosszan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése