2010. május 17., hétfő

megint esik...

Reggel elég későn keltünk.Tudtuk hogy Szabinak pihennie kell,mert éjjelre megy dolgozni sajnos.Fél tíz körül kimásztunk az ágyból,én kiosontam a barátomért,míg Szabi a laptoppal volt elfoglalva.Ma úgy terveztük,hogy kaja után bemegyünk Pápára ,Szabi tesóját megköszönteni.Én neki is álltam hamar megcsinálni a kaját.Ma tojás pörit csináltam tésztával.Közben kiszaladtam az udvarra ,mert Szabi épp az öreglányt igyekezte beindítani,de az valamiért nem akarta azt amit mi...működni.
Hát lehet eddig tartott az örömöm a kislányommal kapcsolatban,hogy majd együtt meghódítjuk a környéket?Nem tudom,de nagyon rossz érzés tudni,hogy nem működik.Majd Szabi elment a zsömikért szakadó esőben.Kész lettem az étellel,és neki álltunk enni,Majd tisztáztuk,hogy nem tudunk átmenni Pápára,mert kiöntött a víz.Még a holnap orvoshoz sem tud Szabi bemenni.Így lepihent a kedvesem.Én addig üveg festettem mert a húga kért tőlem mintákat a fürdőbe.Igaz kicsit nagyra sikerült,de remélem azért majd örülni fog neki,mert egy nagylábú egeret csináltam neki.Fél ötkor keltettem Szabit,mert zenélt ma,este nyolcig.Mikor elment,én a Megát hallgattam,és jókedvűen beszélgettem a barátaimmal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése