2010. június 6., vasárnap

tündöklő nap...

Mivel elég régen írtam,és mivel már nem vagyok igazán fiatal ahoz hogy emlékezzek,így csak az elmúlt két napot próbálom összedolgozva leírni,mert itt események hada volt.A pénteki napról csak annyit írok,hogy megbeszélte Szabusom a polskis klubtárssal,hogy generátort fognak cserélni Denis-ben.Kis utána kérdezés,és kiderült,hogy Petike devil-nek(aki szintén klubtárs)neki van eladó generátora.Győrben lakik....
Ment a tanakodás,de mivel sem jó idő,sem plusz benzinünk nincs,így azt döntöttük el,hogy szombaton szaladunk át.
Szombaton reggel korán keltünk,és irányba vettük Borsosgyőrt,ahol Ancsi,Adrián párja lakott.Bepakoltuk a kocsiba,kutyástól,ruhástól,és tankönyvestől egyetemben.Az út közben többször el szellentette magát Szofi kutya,és alig bírtunk megmaradni mellette,de jót nevettünk rajta.Győrben Petike devil már az ajtóban várt minket.Nem sokat időztünk,mert sietnünk kellett,mert nem tudtuk mikorra leszünk kész a szereléssel.Még be is ugrott Szabi ott Győrben egy motoros boltba,mert Öreglánynak a gyertyáját ki kellene cserélni.Nem is hittem volna,hogy ennyi falunév van a Magyarországon,amit nem is ismerek.Megjegyzem Vaszarról sem hallottam eddig...Mikor oda értünk Agyagosszergénybe akkor már Adrián türelmetlen volt,mivel egyikőnk sem vette fel a telcsit,mert annyira beszélgettünk,nem hallottuk meg.
Adrián anyukája egy fiatalos,csinos nő,és a gondolkodása amolyan laza.Beszélgettünk nagyon sokat vele,és nekem ez jól esett.
Egyébként Adrián édesapja kertész,így a kertjük csodálatos,még patakocska is folyik le nekik a sziklákról.A tóban pedig láttam akkora aranyhalat,mint eddig sose.Szépek voltak nagyon.Megtetszett nekem a kertben a rózsafa is,meg úgy minden.Nagyon ügyes apuja van Adriánnak.
El jött az ebéd ideje,és Zsuzsa,aki Adrián anyuja,étellel kínált minket.Én tészta salátát ettem,és mondhatom,nagyon nagyon finom volt.Még ilyet így nem ettem.
De volt finom székely káposzta is.
Ebéd után meséltem egy két sztorit az állapotommal kapcsolatban.Adrián és Szabusom addig kint szereltek.Délután ötkor szóltak a fiúk,fürdenek aztán készen is vannak,Dennis működőképes.
Elugrottunk egy nagyon jó kis fagyizóba.Naon finom fagyit lehetett ott kapni.A fagyizás után elmentünk a Fertődi Eszterházi kastélyba.Belül nem jártunk,de a kert rész,a kis szökőkúttal csodálatos volt.Csináltunk is képeket róla.
Haza indultunk végül,és olyan fél kilenc tájékán meg is érkeztünk.

A mai nap,elég korán csörgött Szabus telója,hogy kelni kell.Én még lustálkodtam kicsikét,míg Szabi evett.Mikor nehezen de sikerült kimásznom az ágyból,akkor felvettem egy kényelmes kis laza ruhát,és kimentem a konyhába a szokott adag barátomat meginni,és neki álltam elmosogatni.Mosogatás végeztével,kimentem a kertbe kicsit kapálgatni,míg Szabus nyírta a füvet.Ebéd után pancsoltunk mind a ketten,és most lassan indulunk Szabi anyujáékhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése