2010. október 10., vasárnap

őszi virulás

A mai nap nem akartam blogot írni,de kedvesem megkért,hogy írjak már,hiszen annyi sok minden történt velünk.




Rillától kapott futó is nagyon megindult


A napokban beüzemeltük a kandallót,és eltettem a kardvirág hagymákat is télre.Mondjuk kár volt eltennem,még várhattam volna vele,mert tiszta tavasz volt a napokban.



Kaktuszkert (kérdés hova rakom télire ezt a sok kis szurka-piszkát?hehhehheee)

Igaz,az éjszakák nagyon hűvösek tudnak lenni.Felettébb különös számomra az is,hogy a virágok,a bentiek is,meg a kinti virágok is most hoznak leveleket,




Valaki magyarázza el,mi az a bogyó ott neki?


jahh és virágot is, némelyik.Szóval egész különleges dolgokkal találkozok mostanság.



Leander

Nem hittem volna hogy ennyire össze szedik magukat ezek a virágok.

Szabi paprikája

Mikor tavasszal kivittem őket az udvarra,azt hittem egy-kettőről,hogy nem fogják kibírni a tavaszt sem.




Leander és egy másik kisvirág mellette(azt hittem mérgező a leander más virágra is...)


Ennek ellenére most virágot hozott az egyik növénykém,amiről nem is tudtam,hogy egyáltalán hoz virágot.Na sebaj,ezt is megtudtuk.Nesze neked,még a lomis piacról hozott virág is tud csodákat művelni...



"lomis" piacos,virág,aminek kukaca nőt,vagyis virága
A napokban eléggé sokat "szerelgettünk" ,mivel Beát készítjük fel úgymond, vizsgára.


Szabi szedi szét a régi kasztnit...
Ezek aprócska dolgok,de hasznosak,mint például a hátsó lámpának a festése pirosra.De a mai nappal meg elmentünk bontózni,mert tetőkárpit kell Beába.Találtunk is egyet,azt hiszem abból lehet még szép kárpit.Már lesúroltam kicsikét,de ahogy néztem,lehetséges még egyszer le kell.No sebaj,miután formára alakult,némi rásegítéssel,utána még egyszer lesikálom.



Topi akcióban!


A kandallóval ma úgy jártunk hogy azt hittük ki kell szedni belőle a sérülés gátlónak hitt fát,de végül is kiderült az nem fa,hanem valami szigetelő anyag,és ezen rengeteget kacagtunk.Még apát is felhívta Szabi,mivel nekik is hasonló a kandallójuk,de emlékem szerint abban ilyen nem volt.De ez nagyon tetszik így.
Azért sikerült visszarakni belé mindent,igaz,kellettem én,aki rájött hogy fentre is kell két kicsike darab a szigetelésből,hogy ne húzza ki a kandallóból egyből a meleget.Szóval jót szórakoztunk a saját hülyeségünkön,de jelentem be van fűtve!Jó büdi volt,ahogy leégett a festék róla,de azt is túléltük,már jön a meleg,"kisnyúlnak".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése