2010. november 14., vasárnap

kirándulással záródó hét

Most ha nem haragszotok,nem részletezem mi volt abban a pár napban amit esetleg nem írtam le eddig.Semmi különös nem volt egyébként,egészen tegnapig.Reggel jó korán keltünk fel,mivel beterveztük hogy a lomis piacra kimegyünk,kincsekért.Úgy készültem hogy nehéz lesz nagyon a nap,mert több dolog is volt,amit intézni kellett.
Első minden esetre a piac volt,mert az igazi kincsek reggel tájékán felelhetőek.Nem volt konkrét elképzelésem mit akarok venni,bár mikor kiértünk,eszembe jutott hogy vennék szőnyeget a kisszobába,az üres részekre.Nem akartam nagy szőnyegeket venni,csak kicsivel nagyobbat,mint egy lábtörlőnyit.Sajnos nem kaptunk.De egyik másik árusnál megálltunk és nézelődtünk sokat.Végül találtunk egy kiöntőt a teafőzömhöz.Mentünk tovább,majd megint találtunk egy kiöntőt,és azt is megvettük,mivel tudtam fogyóeszköz.
Szabi talált egy zene keverő gépet magának.Jahh és végre találtam egy hatalmas négyzet alakú cserepet magamnak,amibe azt hiszem az amariliszt fogom átültetni.
Szóval azért találtunk ezt-azt.
Bevágtuk magunkat a kocsiba,és mentünk tovább,mivel muszáj volt oda érni a boltba Odi kajáért is.Az Eszterházi kastélyban is jártunk,hatalmasat sétálva a főtéren.Közben beszélgettünk sokat a kastélyról,és arról is,hogy amikor megismerkedtünk,nem gondoltam volna sosem,hogy egyszer ilyen szép helyen fogok sétálgatni.Büszke voltam magamra,és örültem annak,hogy egy olyan társat rendelt mellém az Úr,aki tényleg odafigyel rám.
Mivel nagy bevásárlás volt ütemezve,a tecsó felé vettük az irányt.Majdnem lehidaltam mennyit fizettünk.De azért púposan volt a kosár.Az Intersárosban is jártunk,ott a Dm-ben reszelőkért,a körmeimhez.
Haza jöttünk,és kipakolás után gyorsan megebédeltünk.
Megbeszéltük hogy megyünk a tankokat megnézni,így Magyargencs fele vettük az irányt.Élveztem az utat is,mert ragyogó napsütéses idő volt.Mikor oda értünk,egy idősebb férfi fogadott minket,és örömmel mesélt a tankokról,és a parkban elhelyezett autókról,repülőgépről.Végig néztünk mindent,felmásztunk mindenre.Jókat nevettünk.
Mikor vissza értünk Pápára beugrottunk Szabi mamájához,és anyukájához is.
Haza érve tisztáztuk,hogy ez a nap csodás volt.

Vasárnap,azaz ma,idejében keltünk,bár nehezünkre esett.Mikor össze kaptam magam,kiosontam a konyhába a kávéért,addig Szabi a gépet bűvölte.Mikor megittam a kávémat,akkor elkezdtem mosogatni.Volt most bőven,mivel tegnap délben arra sem volt se idő,se erőm.
Szabi közben pakolgatott,és a gépre figyelt mert várta a Mega főnökét,hogy tudjon vele beszélni.Egyszer csak jött,hogy Dns küldi át a beállításokat neki...mondom akkor visszavették...
Én ennek igazán örülök,mivel azt is tudom,hogy Szabi nagyon szeret rádiózni,és azt is tudom,ahol volt a Megán kívül,az a hely nem neki való volt.Itt érzem azt,hogy jó helyen van,és ezt nem azért írom mert szeretem a Megát,hanem azt érzem beleillik a képbe.Reggel eléggé feszülten keltem,ez egy kicsit felvidított engem.Úgy volt Szabi kimegy boltba alapanyagért a kajához,de mivel épp Dns-el beszélt a mai napról,az adásról,így nem akartam ott hagyja a gépet.Elhatároztam szilvás gombóc lesz.Szabi a kukoricás,vegyes zöldséges levest kérte tőlem.Míg én főztem,meglepetésemre a Dns és Szabim kedvesen elbeszélgettek.
Még kint a spejzban a hagymákat bebugyoláltam a papírba,mert elkezdett penészesedni az :( De gyorsan megoldottam a helyzetet,bár a hajnalka mag kidobásra került sajna.Szabi kitakarította a kandallót,és bekészítette a tüzelőt,addig én rendet raktam a konyhába.Kicsit beszélgettünk,és helyet cseréltünk a gépnél.



A harcos nem attól harcos, hogy feladja, amit szeret, hanem hogy szereti, amit csinál. Egy jó harcos nem tökéletes, nem győz mindig, nem sérthetetlen... A jó harcos nagyon is sebezhető... Ez teszi igazán bátorrá! A harcos cselekszik, csak a bolond sír! Nincs olyan, hogy kezdet és vég, csak a tett van.
A békés harcos útja c. film

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése