2010. november 21., vasárnap

nehéz hét...

A héten tudtam nem lesz egyszerű az életem.A reggeli kelések is nehezemre mentek a héten,és éreztem nagyon el leszek havazva munka terén,hiszen ilyenkor bent nagyon nagyon sok a munka,mert kicsikét elhanyagoltam.Várt rám a főzés is szinte minden nap.
A hét közepe feléig nagyon nem történt semmi.Szerda környékén már nagyon tudtam szenvedni,mert reggel mikor felkeltem,nem volt a kedvesem sehol.Nehéz volt minden reggel,nagyon nehéz,még felkelni sem volt erőm.Csütörtökön bementünk a kastélyba érdeklődni,ahol egy érdekes figura azt sem tudta szinte hol van,nemhogy még felvilágosítást adjon nekünk.
Végül adtak egy telószámot,amin elértük a kastély igazgatóját is.Sajnos azt mondta mire találkozó lesz,akkorra pont restaurálják a kastélyt.
Még beugrottunk a doktorbácsihoz is,ahol kiderült lejár hamarosan a közgyógyom.
Fel írt nekem egy két gyógyszert,mert még a hátam is fájdogált.Ki is váltottuk gyorsan.
Másik meg az,hogy bementünk a gyógyászati segédeszközös boltba,és vettünk sarok magasítót,a másfél centis emelésre.Talpbetétet is akartam ott,de ott nagyon nagyon drága volt,így nem kellett onnan.Ahogy a patikában voltunk,azon az úton volt egy talpbetétes,így ott azért kaptunk olcsóbban.Jó volt nagyon.Nem tudtam sokat sétéálni,mert valamiért feszült voltam.De azért így is sétáltunk picikét.Pénteken szétkaptuk öreglányt,hogy megnézzük,hogy miért "zuhog" elől az eleje.Kicsit megijedtem mikor Szabi mondta,lehet kormánymű csere lesz ebből,de mikor széjjel szedte(hozzá kell tegyem,olyan mint a puzzle,minden mindenhez kapcsolódik,minden elemhez)Már szegény robokacsámat épp elkezdtem sajnálni,hogy mennyire atomjaira van szedve,de mondta Szabim,meg van a hiba.Megörültem nagyon,ugyanis a teljes kormányoszlop volt "csak" kicsavarodva,azt kellett helyére rakni.Az alsó golyós kosárból hiányzott három golyó,és ezért is mozgott ott minden.Most alul semmi nem hiányzik,mert felülről elvettük,így majd oda kell pótolni azt.Szegény öreglány most félig kopaszon áll kint a teraszon,mert a taposót is meg kell neki ragasztani,amit volt szerencsém eltörni régebben még.Mai nap,vagyis vasárnap korán keltünk,mert várt minket Győr.Jujj én nagyon nem szeretek Győrbe menni,mert egyszerűen utálom a 83-as főúton a közlekedőket.Eszméletlen hogy nem értékeli a másik,és a saját életét is.De azt bírom,ha baj történik,akkor tud sírni,hogy sajnálom...De addig meg megy mint a vadállat.Az ilyet le is lőném,mint a vadállatot....
Rendben oda értünk.A fiúk elmentek a másik kisautóért,amiben volt a gömbcsukló.Na az kellett nekünk...
Meglepetésemre eléggé hamar végeztek a fiúk a gömbcsukló kiszedésével,Zozyk autójából.Kicsit erősnek kellett legyenek,de sikerült hamar.Beát odatolta Zozyk autója mögé a kedvesem,és szerelték ki a hardyt belőle.nem volt ez sem nehéz.Kicsit azzal volt gond,hogy az önzáró anya menete nem volt tökéletes,de aztán vasárnaő lévén az került vissza.Nem is volt gond vele.Szabim segített volna Zozyknak vissza rakni a kocsiba a hardíkat,de telefonált egy srác,hogy nem talál oda,így eljöttünk mi is.Bementünk az ETO parkba is,mert azt már milliószor megnézte volna Szabim.Nem sok minden volt ott,de legalább wc az volt,aminek kifejezetten örültem,mert fél napig tartogattam a csurit.
Be akartunk menni a piacra ott a park elött,de lebeszéltem Szabit,mert a lábam akkor engedett ki épp a fagyasztásból.A cége fele mentünk ki a városból,hát had ne mondjam,már értem miért olyan feszes a hátsója a kedvesemnek,és miért izmos a lába...
Meghalnék 10 perc alatt ennyit sétálni..
Bementünk a Győri tecsóba,mert éhen akartunk halni,de megmentett a sajtos sonkás stangli.Aztán nagy iramodás haza,ám valaki ránk dudált...Sejtettük hogy nem rossz dolog végett,de nem tudtuk ki az.Megálltunk Téten a sütizőben,ahol kaptam 4 db képviselő fánkot,és Szabinak is akadt sütike diabetikus.
Itthon neki estünk az ebédnek,majd lustaságból elpihentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése