2010. december 16., csütörtök

karácsonyi vásár Győrben...

A héten lehullott a hó,és nem is kicsi hullott.Szabi a héten délutános volt,így nem sok idő jutott arra hogy velem legyen.elég korán keltünk,szinte minden nap,mert mindíg volt valami,amit meg kellett csinálgatnunk.Én a délutánokban a havazás végett is,meg a kegyetlen hideg miatt is,azt terveztem el,hogy az alkotásé lesz a főszerep,mert a héten akarom díszíteni a lakást,ünnepibe.mivel sok szép mintát csinálgattam,így nehéz dolgom nem volt,"csak" körberajzolni és kiszínezni.egy télapófej,egy pár havas házikó,egy rakás csengettyű került meg csinálásra.nem csak magamnak akartam csinálni,hanem Szabi anyukájának is.
Szépek lettek nagyon.Csütörtökön bent jártunk Pápán,és nagyon hangulatos volt,mert a sétálló utcában mentünk,és közben havazott is.Épp a karácsonyi ajándékokat vettük meg magunknak.Kaptam Szabitól mikus virágot is.Nagyon felemelő érzés volt sétálgatni Szabussal.Mikor jöttünk haza fele,akkor hallottunk egy puffanást,de azt hittük,csak egy hódarab esett le Beáról,és így jöttünk tovább.Mivel Szabim megállt a boltnál,azt figyelgettük,Beuska nagyon rázza a seggét,jobban mint eddig.Gyorsan Szabi átnézte Beát,és közölte egy henger nem megy.Közben észre vette,hogy a motor alapjáraton hozzá ért a motorvédő burkolatához.De az éjjel hajtotta Szabust a kíváncsiság,hogy mit lehet vele,így megnézte hajnalban,és közölte velem,nem az volt,hanem a rugó tört el,ami tartja a motort.Ideges is lett nagyon,mert legutóbb mikor ez cserélni kellett,akkor 2 óra hosszát görcsölt vele a szerelő.Én meg kiakadtam,hogy miért kell egyből rosszra gondolni,és szinte temetni szegény Beát.
Így hamar kellett keljünk fel,hogy ezt a rugót ki tudjuk cserélni. Kitipegtem én is Szabival,segíteni.Kegyetlen hideg van kint,és a hó sem gyenge.Fáztunk is mint a kutya.De meglepetésünkre 20 perc alatt sikerült kicserélni a rugót.Én tapsikoltam és ujjongtam,hogy valóban szeret minket a Jó Isten!Ebédeltünk mikor bejöttünk,és aztán Szabi is,meg én is összepakoltunk,és elkészültünk hogy megyünk Győrbe.Féltem nagyon ettől az úttól,mert nagyon sok hó volt még az utakon.De hamar nyugtatott meg párom,hogy nem szabad félni,mert a 83-as út csak vizes már.Így is volt.Hamar elment az odaút.Először is karácsonyi vásárba mentünk,ahol sok sok árus adta portékáját,de jellemzően sok volt köztük az ételt és italt kínáló.Életemben nem emlékszem ettem volna sült gesztenyét,így Szabi megkóstoltatta velem.Rájöttem nem szeretem én azt.Nekem magyar krémest vettünk,ami végül is mini kürtöskalács.Tetszett hogy a sétálló utcán a kis faházak tetején nagy hó van,még jégcsap is,vagy ahogy párom nevezi,óriási nyalóka van.Útközben ittam egy forró csokit,ami nagyon fini volt.Nevetve és vidáman sétálgattam párom mellett,és boldog voltam,hogy életemben először éreztem azt,hogy igen,erre vágytam gyerek koromtól.Itt-ott megálltunk nézelődni,és egy két apróságot megvásárolni, Szabi szüleinek és magamnak.Egyik helyen még kispókot is találtunk egy bögrére festve.Mikor sétálgattunk a sorok között,láttam valami érdekeset,és megnéztem hogy miket lehet kapni.El kezdtünk beszélgetni az eladó lánnyal,aki kb olyan korunkbeli lehetett.Aztán Árminka,kapott egy bohócot télapóra,amit Szabus húzogatott....
Még versenyeztem is Szabival,egy távirányítós kisautóval,ami nagyon megnyerte a szimpátiámat.Elég sok motyóval,és nagy kedvel indultam a kocsi felé.Még beugrottunk könyvet venni az egyik kiadóhoz,az Árkádba.Azt követően meg jöttünk haza,és fűtöttünk be a kandallócskánkba.Szép napot éltem meg,gyönyörűt.Üzenem az angyalkának,hogy a Johnny Ereckson könyvet,és A Szadakó élni akar c. könyvet még szeretném ajándékba ha lehet.
Köszönöm páromnak ezt a csodás szép napot.A nélkül hogy tudta volna,egy olyan élményt adott nekem,amire soha életemben nem gondoltam volna.Csodáltam a telet,ami eddig csak sivár,hóval lepett tájnak néztem,aztán ennyi.
Hiszek abban,hogy ezek az élmények adják meg az embernek a karácsonyi hangulatot.Csodálatos nap volt,és azt amit ma megéltem,mindenkinek ajánlom szeretettel.
Vasárnap begurultunk Pápára,Szabi anyukájáékhoz,ahol jött a mikulás a picihez(Jót nevettünk,mert a télapó az unokatestvére volt Szabinak,és olyan szemcsit kapott,amiben semmit nem látott,és halkan meg is jegyezte ezt.)Kapott gyurmát a kis picur,amivel nem a gyerek játszott jobbára,hanem mi,"felnőttek".Szóval kellemes nap volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése