2011. január 4., kedd

egy hónap telt el lassan...

Hát ami a decembert illeti nagyon nagyon fárasztó volt,és feltűnően hideg.Szerencsére van egy nagyon jó kis kandallócskánk,aminek hálás vagyok,mert nem csak hogy meleget ad,de az üvegajtónak köszönhetően,látszik a lángok játéka is benne.Ez kellemes érzést ad.Karácsonyig nagyon nehezen múltak a napok,egyre jobban jött a karácsony,annál lassabban,mivel Szabi dolgozott.A team bulijában Szabinak,egy munkatársa "poénból" megdobta Beát hógolyóval.Mondtam még egyszer csinál valamit,én töröm el a kezét. Szabiék kicsivel előbb hagyták abba a munkát,mint a többiek,így elég sokat tudott velem lenni.Örülök annak is,hogy párom újra rádiózik,mert úgy gondolom kell hogy valamivel kicsit lelazítsa magát vasárnaponként.Én bátorítom,és mellette vagyok mindenben amit szeret.
Karácsonykor,vagyis 24.-én bementünk Szabi anyukájáékhoz,ahogy tavaly is.Jó volt nagyon.Sokat beszélgettünk,bohóckodtunk,és amit vettünk a babának ,gyurma,azzal játszottunk.
Kellemesen telt az este.Végül egy rakás ajándékkal tértünk haza.Volt abban mindenféle földi jó.Boldog vagyok,mert megkaptam egyben mindent,amire vágytam.Kaptam páromtól piercinget is.Szóval nagyon jó volt,még mamánál is jártunk,akihez csak beugrottunk,és ott aludtunk,de véleményem szerint nagyon örült nekünk.A két ünnep között meglátogattak minket apáék.Tesómtól kaptam egy nagyon jó kis könyvet,amit régóta szerettem volna,és kaptam tőlük még tepsiket,aminek szintén örültem,mert nagyon kellett ide,mivel csak egy tepsi van,az is hatalmas,és kicsi a széle,nem lehet jól megpakolni.Végre összehoztuk a két családot is,hogy találkozzanak.Egy hangulatos vacsorára hívtuk ki Szabi anyukájáékat.Azt hiszem nagyon jól sikerült minden,köszi testvérem a nagyszerű segítségedet,és a nagyon finom sütidet is.
Most az Új évben vagyunk,és megint ott tartunk,hogy Szabi elment dolgozni,én meg egész éjjelre itthon maradtam egyedül,de ez a hét is remélem hamar megy el majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése