2011. január 15., szombat

Nem maradtam munka nélkül...

Ez a Január tudtam hogy nem lesz egyszerű,mivel a Decemberben elég sok mindent elodáztam,az ünnepekre való tekintettel.Tudtam,nagyon gatyába kell magamat rázzam,ha utol akarom magamat érni.Próbáltam mindent megcsinálgatni,sokszor egyszerre több dolgot is tettem.De párom sokat segített nekem minden szempontból.Voltunk bevásárolni a múlt héten a tecsóba,amolyan "kis" bevásárlás címszó alatt,és Szabinak eszébe jutott hogy volt az újságban hőálló tál(jénai) hirdetve,és mondta vegyünk egyet.Nagyon örülök neki.
Azon a héten alkottam is,üvegfestéssel,gondoltam megcsinálom már a tavaszi dekorációt a lakásba.A régit nem volt egyszerű eltüntetni,mert hol törött a festék,hol meg nyúlott,de jelentem én nyertem!
Ezen a héten délutános a kedvesem.Meg rémített a hónap elején,hogy innentől az éjjeles műszakot vasárnap kezdik.Szerencsére most a hét vége fele kiderült nem így lesz.Mivel az elkövetkezendő hetekben,mint ahogy most is,a hétből hat napot dolgoznak,csak a jövő héten lesz itthon "hosszú" hétvégét.Nagyon félek a jövő héttől,mert Szabi szervezete nem tud átállni az alvásra,így éjjel vagyis hajnalban fekszik le sokszor.De hiszek a legjobbakban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése